خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان با بیان اینکه یکی از درس های فاطمیه ولایت مداری است گفت : برابری و عدالت فلسفه ی انقلاب ما بود.
کد خبر: ۹۱۰۱۹۵۰
|
۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان ، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در مراسم تودیع مسئول قبلی و معارفه مسئول جدید بسیج کارمندان استان سمنان با بیان اینکه یکی از درس های فاطمیه ولایت مداری است گفت: این ولایت مداری باید سرلوحه زندگی و کار همه مردم به خصوص مدیران قرار بگیرد.
وی تصریح کرد: امروز دشمن در فکر نفوذ در بین مردم است و راه گذر از این مشکلات ولایت مداری و بصیرت افزایی در بین مردم است.
دیباجی تصریح کرد : فلسفه انقلاب ما برابری و عدالت بوده است اما امروز با تفکرات غربی عده ای این فلسفه را وارونه جلوه داده اند.
سرهنگ حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان نیز در این مراسم با بیان اینکه امروز دشمن با ظاهری قدرتمند و باطنی فرسوده به مقابله با جمهوری اسلامی آمده است گفت: مهمترین دستاورد جمهوری اسلامی همین استقلال و ایستادگی در برابر دشمنان است.
وی با اشاره به اینکه امروز کشور دچار مشکلات اقتصادی است تصریح کرد: این مشکلات با نگاه به ظرفیت های داخلی و تکیه بر توان بومی حل خواهد شد.
فرمانده سپاه استان سمنان افزود : تمدن اسلامی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده و باید این دستاورد با بصیرت افزایی و ولایتمداری حفظ شود.
گفتنی است ، در این مراسم از زحمات مرتضی ابوالخیریان مسئول قبلی بسیج کارمندان استان تقدیر و مرتضی دهرویه به عنوان مسئول جدید بسیج کارمندان استان انتصاب شد.

برابری فلسفه ی انقلاب اسلامی بود

برابری فلسفه ی انقلاب اسلامی بود

برابری فلسفه ی انقلاب اسلامی بود

برابری فلسفه ی انقلاب اسلامی بود

برابری فلسفه ی انقلاب اسلامی بود

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها