خبرهای داغ:
سردار غیب پرور در همایش مدیران مراکز استانی بسیج مهندسین عمران و معماری:
سردار غیب پرور اذعان کرد: تمام اقشار بسیج باید در اجتماع، اثربخش تر واقع شوند چرا که بقای انقلاب اسلامی در حضور بسیج در متن جامعه است.
کد خبر: ۹۱۰۱۹۵۵
|
۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش مدیران مراکز استانی و مسئولین خواهر مهندسین عمران و معماری که در سالن رضوی سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، با اشاره به اینکه امام خامنه ای یک نگاه عمیق نسبت به مسائل عمده کشور از جمله موضوع بسیج دارند، گفت: اعتلای بسیج در عرصه های مورد نیاز انقلاب اسلامی از جمله انتظارات رهبرمعظم انقلاب اسلامی از مسئولان بسیج است و داشتن نگاه انقلابی می تواند در این زمینه موثر واقع شود.
وی با بیان اینکه یکی از وجود اعتلای بسیج مهندسین، بازگشت به معماری ایرانی-اسلامی است، تاکید کرد: تمام اقشار بسیج باید در اجتماع، اثربخش تر واقع شوند چرا که بقای انقلاب اسلامی در حضور بسیج در متن جامعه است.
سردار غیب پرور افزود: در گذشته شاهد حضور فعالیت 6 هزار گروه جهادی در کشور بودیم که این عدد در حال حاضر به 11هزار گروه رسیده است و بسیج مهندسین هم می توند نقش خود را در بین گروه های جهادی کشور ایفا نماید.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان خاطر نشان کرد: طرح اعتلای بسیج باید فراگیر کشوری شود و معطوف به خدمت رسانی به مردم باشد و نباید از یاد برد که بسیج روی ریل خدمت رسانی به مردم فعالیت می کند و یقینا اثر بخشی طرح اعتلای بسیج در میان مردم اهمیت دارد و آثارش را می توان در متن جامعه مشاهده نمود.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها