خبرهای داغ:
سرپرست قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه :
سرپرست قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه گفت: مهمترین کار اقدامات فرهنگی و عملیات روانی است که دشمن در این حوزه به شدت کار و تفکر ضد اسلامی را ترویج می کنند که اقدامات منسجم با پیوست فرهنگی صورت می گیرد.
کد خبر: ۹۱۰۱۹۶۲
|
۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار مجید رضا حسن زاده سرپرست قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (30 دی ماه) در مراسم تکریم و معارفه فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا علیه السلام اظهار داشت: تجلیل از فرماندهان فداکار و موفق همچون تجلیل از مجاهدان، ایثارگران و جانبازان است.

وی با بیان اینکه این روزها یادآور عملیات کربلای 5 است که عزت و افتخار برای ما در دنیا رقم زده است افزود: در دوران دفاع مقدس کارها برای رضای خدا بود گرچه صحنه ها سخت و دشوار بود هنوز یاد آن حماسه ها می کنیم چون صحنه های دلدادگی، حق طلبی و انجام تکلیف الهی بود دشمنان را نیز متحیر کرد.

 

کار جهادی و روحیه ایثار و شهادت طلبی انقلاب اسلامی را بیمه کرده است

حسن زاده یادآور شد: با ذکر و توسل و امدادهای الهی در عملیات ها سرانجام عظمت و عزت برای ملت  ایران به وجود آمد و تا زمانی که این فرهنگ ایثار و  شهادت طلبی در مردم زنده است پیروزیم.

وی اظهار داشت: دشمنان که هر روز به دنبال توطئه برای نابودی نظام اسلامی هستند بدانند تا موقعی که کشور ما ایثارگران و بسیجیان را در جاهای مختلف دارد قطعاً بیمه است و بر افتخارات آن افزوده می شود.

 

با ایمان، اعتقاد و کار جهادی جمهوری اسلامی به اقتدار نظامی رسیده است

سرپرست قرارگاه ثامن الائمه خاطرنشان کرد: با ایمان، اعتقاد و کار جهادی جمهوری اسلامی به اقتدار نظامی رسیده است که دشمن جرأت نمی کند تحرکی داشته باشد اما دشمنان دست بردار نیستند و در جنگ نرم بر علیه انقلاب کار می کنند .

وی عنوان داشت: ما تا زمانی که با اخلاص، اعتقاد راسخ الهی و توکل به خداوند کار کنیم موفق هستیم اما حق مردمی متدین و انقلابی خیلی بیشتر است و این بار مسئولیت دست اندرکاران و مدیران نظام را بیشتر می کند و باید تلاش و کوشش کنیم که بهترین ها را در همه عرصه های اقتصادی و فرهنگی برای مردم فراهم کنیم.

 

اشرافیت اطلاعاتی، آمادگی و مردم یاری و محرویت زدایی مأموریت نیروی زمینی سپاه در مرزها

حسن زاده بیان داشت: مأموریت نیروی زمینی سپاه در مناطق مرزی شمال شرق کشور در سال 94 از سوی فرمانده کل قوا ابلاغ شد و ایشان با شناخت از دشمن و منطقه و اشرافیتی که داشتند اقدامات قرارگاه را مدیریت کردند.

وی با بیان اینکه قرارگاه شهید ناصری از سال 96 در خراسان جنوبی مستقر شده است گفت: برای حفظ امنیت پایدار در مرزها اهداف مختلفی را دنبال می کنیم که اشرافیت اطلاعاتی از ان جمله است. با تهدیداتی که متصور است و با توجه به حضور داعش در افغانستان و تجمیع منافقین و ضد انقلاب اجازه نمی دهیم دشمنان کوچکترین تعرضی به کشور داشته باشند.

سرپرست قرارگاه ثامن الائمه افزود: کسب آمادگی نیروهای تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا علیه السلام و گردان ها در شهرستانهای مرزی ضرورت دارد و باید در این مناطق استقرار و آمادگی کسب کنند.

وی با اشاره به هدف سوم قرارگاه شهید ناصری گفت: مردم یاری و محرویت زدایی در مناطق مرزی داریم چون سرمایه های اصلی نظام مردم هستند با کارهای زیرساختی از جمله احداث بندهای خاکی  اقداماتی برای جوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها انجام شده است.

حسن زاده متذکر شد: مهمترین کار اقدامات فرهنگی و عملیات روانی است که دشمن در این حوزه به شدت کار و تفکر ضد اسلامی را ترویج می کنند که اقدامات منسجم با پیوست فرهنگی صورت می گیرد.

وی در پایان از همکاری آستان قدس رضوی، کمیته امداد امام(ره) ، بهزیستی و سایر دستگاه هایی که به خوبی پای کار آمدند و در راستای حفظ امنیت که وظیفه ذاتی قرارگاه است همکاری کردند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها