یادواره شهدای "گنجینه های افلاکی" در اراک برگزار شد

یادواره شهدای دانش آموز گنجینه های افلاکی" با حضور جمعی از مسوولان، مربیان و دانش آموزان در کانون امام علی(ع) اراک برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۲۰۰۳
|
۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ یادواره شهدای دانش آموز اراک امروز با حضور جمعی از خانواده شهدا، مسئولان و دانش آموزان در کانون فرهنگی امام علی(ع) اراک توسط دبستان شاهد ریحانه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین غفاری از راویان دفاع مقدس در این مراسم گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا و آشنایی نسل جدید با آرمانهای انقلاب، امام خمینی(ره) و تجدید بیعت با ولایت فقیه از اهداف برگزاری یادواره های شهدا است.

این روحانی توانا و برجسته افزود: امروز تهدید جدی انقلاب اسلامی آسیب فرهنگی است و دشمنان تلاش می کنند نسل جوان را از اعتقادات و مبانی فرهنگ اسلام دور کنند از اینرو ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه آنها را در برابر تهدیدهای دشمنان بیمه می کند.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس رزمندگان شجاع ایران اسلامی در برابر تمامی ابرقدرتهای شرق وغرب با تکیه بر ایمان به خدا، وحدت و حرکت در مسیر ولایت ایستادگی کرده و اجازه تجاوز به دشمن ندادند.

راوی توانای دفاع مقدس در پایان خاطر نشان کرد: امروز امنیت، عزت و پیشرفتهای جمهوری اسلامی مرهون رشادت خون شهدا و جوانان دفاع مقدس است و همین موضوع انقلاب اسلامی را به الگویی برای دیگر کشورها برای مبارزه با استکبار تبدیل کرده است.

 

ارسال نظرات