فرمانده نیروی انتظامی دورودگفت: کلاه‌برداری که از سهل‌انگاری سالخوردگان در جلوی دستگاه‌های خودپرداز بانک‌های سطح شهر دورود سوءاستفاده می‌کرد، دستگیر شد.
کد خبر: ۹۱۰۲۰۳۱
|
۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳

سرهنگ نبی اله قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج از لرستان، اظهار داشت: در پی شکایت چندین نفر از شهروندان در خصوص اینکه جوانی حدوداً 25 ساله با حضور در جلوی عابر بانک‌های سطح شهر از بی‌سوادی و کم‌سوادی برخی از شهروندان خصوصاً افراد مسن سوءاستفاده کرده زمانی که جهت اخذ وجه یا انتقال وجه عابر بانک خود را به ایشان داده و رمز خود را در اختیار وی قرار می‌دادند اقدام به انتقال وجوه شکات به‌حساب دیگر افرادی که با ترفندی کارت عابر بانک ایشان را اخذ نموده می‌کند.

 

وی افزود: موضوع به‌صورت جد در دستور کار مأمورین انتظامی شهرستان دورود قرار گرفت، تا اینکه درنهایت متهم با اقدامات پلیسی و فنی توسط پلیس آگاهی مورد شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی طی یک اقدام عملیاتی دستگیرشده، به مقر دلالت داده و به بزه انتسابی معترف شد و در این خصوص پرونده تحت رسیدگی است.

 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دورود عنوان کرد: شهروندان در هنگام انجام امورات بانکی خود خصوصاً در جلوی عابر بانک‌ها به افراد ناشناس اعتماد نکنند و از در اختیار گذاشتن اطلاعات حساب‌های بانکی خود به افراد کلاه‌بردار تحت عناوین مختلف خودداری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات