مظفری طراح مدیریت پروژه در گفتگو با بسیج

شرکت های دانش بنیان با مشکل نقدینگی و سرمایه در گردش مواجه هستند/در گرفتن وام دچار پاسکاری می شویم

یک فعال دانش بنیان گفت: مسئولین در کمک به جوانان خودشان را جای آنها بگذارند چون در گرفتن یک وام ، ما را پاسکاری می کنند و در نهایت یک ایراد از آن می گیرند و از دادن آن جلوگیری می کنند و این رویه انگیزه و شور نخبگان را از بین می برد.
کد خبر: ۹۱۰۲۰۵۱
|
۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ مهدی مظفری طراح مدیریت پروژه و رتبه سوم کشوری در طراحی ربات در پاسخ به سوالی مبنی برمشکلات و موانعی که مسیر وجود دارد گفت: متأسفانه حمایت هایی در بحث اختراعات و شرکت های دانش بنیاد صورت نمی گیرد و ما هرچقدر تلاش کردیم نتوانستیم وامی برای پیشرفت کارهایمان دریافت کنیم.
وی افزود: به طور مثال ما توانایی تولید دستگاه های فنی را از صفر تا صد داریم که به طور مثال شرکت بادر آلمان این دستگاه ها را با قیمت 400 میلیون تومان می فروشد و ما می توانیم با نصف این مبلغ آن را تهیه کنیم و در اختیار بگذاریم.
این فعال دانش بنیان ادامه داد: به دلیل عدم حمایت های مسئولین مربوطه شرکت ما که توانایی های گسترده ای دارد به شکل پروژه محور فعالیت می کند که مشتریان کار را به می دهند و ما خرد خرد آن را انجام می دهیم و هزینه را دریافت می کنیم.
ایشان گفت: اگر مشکل نقدینگی شرکت دانش بنیان ما حل شود بسیاری از مشکلات قطعا حل خواهد شد که متأسفانه به دلیل مشکلات هزینه ها و مهمتر سرمایه در گردش ، ما تعداد نیروهایمان را از 20 نفر به 4 نفر رسانده ایم.
مظفری تأکید کرد: مسئولین باید با نخبگان و فعالینی که در حوزه های ثبت اختراعات و شرکت های دانش بنیان مشغول هستند همیار و همدل باشند و در طرح های اقتصادی و علمی که به آنها ارائه می دهیم ما را پاسکاری نکنند .
وی افزود: مسئولین در کمک به جوانان خودشان را جای آنها بگذارند چون در گرفتن یک وام ، ما را پاسکاری می کنند و در نهایت یک ایراد از آن می گیرند و از دادن آن جلوگیری می کنند و این رویه انگیزه و شور نخبگان را از بین می برد.
طراح مدیریت پروژه های دانش بنیان در پاسخ به سوالی مبنی بر مشکلات آبزی پروری خاطر نشان کرد: از مهمترین مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد تخمک های آبزی پروری می باشند که به دلیل اینکه ما در حوزه تولید دستگاه های آنها هستیم و می توانیم به جد بگوییم تنها شرکتی که در ساخت دستگاه های آبزی پروری و متنوعی آنها فعالیت می کند این شرکت است که به دلیل سرمایه در گردش اکثر توانایی های خود را از دست دادیم و باید به شکل پروژه محور حرکت کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار