استاندار ایلام از تلاش رسانه‌ها در انعکاس رویداد مهم پیاده‌روی اربعین تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۱۰۲۰۵۳
|
۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، "قاسم سلیمانی‌دشتکی"، استاندار ایلام در مراسم اختتامیه‌ی دومین سوگواره اربعین در آیینه‌ی رسانه، اظهار کرد: رسانه‌های استان در اربعین سنگ تمام گذاشتند و در دیگر زمینه‌ها در ارائه به موقع اطلاعات تلاش قابل تقدیری دارند.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی از مدیران آن گونه که کار کرده‌اند، اطلاع‌رسانی نمی‌کنند، تصریح کرد: نتیجه‌ی چنین رویکردی این است که در برخی موارد عملکرد بسیار عالی داشتیم اما در ارزیابی‌ها این عملکردها دیده نمی‌شود.

استاندار ایلام گفت: اعتبارات ارزی خوبی در زمینه‌ میادین مشترک نفتی و پتروشیمی دهلران جذب شده است و لازم است همه‌ی مدیران و روابط‌عمومی‌ها در ارتباط گرقتن با رسانه‌ها به درستی عملکرد خود را برای جامعه تبیین کنند که برای رسیدن به این هدف دستگاه‌ها لازم است که از مجموعه روابط عمومی و اطلاع رسانی قوی و قدرتمندی برخوردار باشند .

سلیمانی‌دشتکی گفت: برخی گزارشات از جمله اینکه «استان ایلام از لحاظ هزینه خانوار جزء ۵ استان اول کشور است» و «در زمینه کسب و کار نیز جزء سه استان ضعیف کشور است»، غیرکارشناسی است و مشکل این گونه آمارها و گزارش ها، رسانه ها نیستند، بلکه مشکل از نحوه گزارش دهی دستگاه‌های اجرایی است .

وی با اشاره تلاش برخی دستگاه‌ها برای بیان عملکرد در قالب بازدید خبرنگاران، تاکید کرد: این بازدیدها هم باید برنامه‌ریزی شده و دقیق و با حضور همه‌ی اصحاب رسانه باشد. 

سلیمانی دشتکی در ادامه به دستاوردهای 40 سالگی نظام پرداخت و گفت: در 40 سالگی نظام هستیم و همه باید گفتار و کردار و عملکرد با وحدت و برادری و همبستگی بیشتر پخته‌تر از گذشته عمل کنیم. 

وی ادامه داد: رسانه‌ها در این ایام به دستاوردهای نظام و انقلاب بپردازند و نقش خطیر خود را همچون گذشته به نمایش بگذارند. 

 

ارسال نظرات