خبرهای داغ:
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری تمامی عوامل ایجاد مزاحمت به شهروندان در پارک ائل گلی تبریز خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۲۰۸۰
|
۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از پایگاه خبری پلیس،  هاشم شعفی در تشریح این خبرگفت: در پی انتشار فیلمی درفضای مجازی مبنی بر ایجاد مزاحمت تعدادی افراد به دو دختر جوان در پارک ائل گلی تبریز، به جهت حساسیت موضوع ، شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار ماموران قرار گرفت .
وی افزود: با اشراف اطلاعاتی ۲ نفر از عوامل ایجاد مزاحمت در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر و روانه زندان شدند و در ادامه ۴ نفر مزاحم دیگر نیز دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
شعفی در پایان با اطمینان به شهروندان که پلیس همیشه و در همه حال برای تامین امنیت و آرامش در جامعه در کنار مردم بوده و در جهت ایجاد امنیت در تمامی پارک ها و تفرجگاه ها در تمام فصول سال حضور فعال خواهد داشت، تاکید کرد: پلیس با هماهنگی مقامات قضائی با مزاحمین به نوامیس مردم و هنجار شکنان برخورد خواهد کرد و شهروندان نیز در صورت مشاهده هرگونه هنجارشکنی و مزاحمت به مردم موضوع را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظرات