رئیس عقیدتی، سیاسی نیروی انتظامی شهرستان الشتر:
رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان الشتر گفت: عواملی مثل ترس، طمع، جهل و غفلت باعث شده شخص از انقلاب اسلامی جدا شود.
کد خبر: ۹۱۰۲۱۳۱
|
۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا فراهانی رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان الشتر در نشست تربیت و تعالی در بین بسیجیان این شهرستان گفت: موضوع ریزش‌ها در نظام اسلامی مانند هر پدیده‌ی اجتماعی دیگر تک عاملی و تک ساحتی نیست.

 

 وی با توجه به شک و شبهه داشتن نسبت به اصل ولایت عنوان کرد: ما اگر با انقلاب جوش نخوریم دچار ریزش شده و تردید دودلی شک و شبهه داشتن نسبت به انقلاب اصل ولایت سبب ریزش می‌شود.

 

 رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان الشتر خاطرنشان کرد: مادامی‌که امر انقلاب یک امر عرضی و عارضی بوده نه جوهری و ذاتی دریکی از بزنگاه‌ها و در پیچ انقلاب از انقلاب جدا خواهیم شد.

 

 وی بابیان عوامل ساختاری ریزش‌های انقلاب اسلامی تصریح کرد: عوامل ساختاری ریزش؛ سه ضلع مثلث وقتی کنار هم باشند اتفاق عجیبی می‌افتد ضلع اول جهل عوام؛ ضلع دوم سکوت عالمان و آگاهان؛ ضلع سوم خیانت خواص صاحبان زر و زور و تزویر؛ وقتی این سه تا ضلع کنار هم آمده شک نکنید یک حسین دیگر شهید و یک زهرای دیگر سیلی خواهد خورد.

 

 فراهانی با اشاره به لایه‌های انقلاب اسلامی افزود: مطالعه و تفکر ما در مورد انقلاب اسلامی سه لایه داشته لایه اول تاریخ انقلاب؛ اینکه انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۵۷ به پیروزی که از سال ۱۳۴۲ استارت خورد، لایه دوم درس‌های انقلاب؛ که مهم‌تر از تاریخ انقلاب بوده و لایه سوم عبرت‌های انقلاب؛ که مهم‌تر از درس‌های انقلاب بوده، درس‌های انقلاب معمولاً نگاه به نقاط مثبت و عبرت‌های انقلاب نگاه به نقاط منفی و نیمه‌خالی لیوان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات