نماینده مردم مشهد و کلات از نامه عده ای از دولتی ها خطاب به رهبر معظم انقلاب برای تایید CFT در مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۲۱۳۹
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، جواد کریمی قدوسی، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به نامه برخی از دولتی‌ها خطاب به رهبر معظم انقلاب پیرامون تایید کنوانسیون‌های مربوط به FATF اظهار داشت: اخیر عده‌ای از اعضای کابینه دولت در نامه‌ای به مقام معظم رهبری درخواست کردند با توجه به اینکه شرایط امروزی کشور ایجاب می‌کند ایشان از مجمع تشخیص مصلحت نظام بخواهند، کنوانسیون‌های استعماری به تعبیر حضرت آقا مانند CFT، پالرمو و ... در این مجمع به تصویب برسد. 


وی افزود: شبیه این کار را ۸۰ نفر از نمایندگان فعلی مجلس انجام دادند این افراد طی نامه‌ای این گونه منعکس کردند که دولت فعلی توان اجرای امور کشور را ندارد و بهتر است که یک کابینه امنیتی تشکیل شود و امور مهم کشور که امنیتی شده از جمله مباحث اقتصادی توسط رهبری مدیریت شود. 

کریمی قدوسی تصریح کرد: آقایان آن زمان این موضوع را با بنده نیز درمیان گذاشتند و زمانی که بنده از آنها علت را جویا شدم آنچه گفتند به این دلیل که جریان اصلاحات دیگر اعتقادی به آقای روحانی و کابینه اش ندارد چراکه دولت قدرت اداره امور را ندارد بنابراین راهی که باقی می‌ماند این است که رهبری این کار را انجام دهند. 

نماینده مردم مشهد و کلات تاکید کرد: آن زمانی که شاید به سه ماه قبل برمی گردد پاسخم به این گفته این بود که ملت می‌دانند این مجلس و دولت از برآیند فکر شما شکل گرفته و شما حمایت جدی کردید تا آقای رئیس جمهور رای آورد آقای روحانی هم می‌گوید خیالم از بابت مجلس راحت است چرا که شما در مجلس هم عِده و عُده دارید بنابراین این وضعیت به عملکرد شما برمی گردد.اینکه شما میخواهید مسائل را بر دوش رهبری بیندازید نوعی فرار رو به جلو است تا فردا روزی پاسخگوی این شرایط نباشید. 

کریمی قدوسی در بخش دیگری از سخنانش گفت: شبیه چنین کار‌هایی را در دولت آقای احمدی نژاد هم شاهد بودیم که ۱۳ نفر از اعضای کابینه دولت دهم خدمت رهبر معظم انقلاب رسیدند و اعلام کردند نمی‌توانیم کشور را  اداره کنیم مگر اینکه اجازه دهید با آمریکایی‌ها مذاکره کنیم در آن جلسه هم دلایلی آوردند مبنی بر اینکه امکانات کشور بیش از چیزی است که به کار گرفته ایم لذا برای به کارگیری بهتر امکانات داخلی باید با آمریکایی مذاکره کنیم. 

نماینده مردم مشهد و کلات ادامه داد: در آن جلسه مطلع شدیم رهبر معظم انقلاب در پاسخ به این صحبت‌ها فرمودند: بنا به دلایلی که می‌گویید کشور ظرفیت بالایی دارد و هنوز آن را به نحو احسن به کار نگرفته اید می‌توانید با بسیج نخبگان کشور از این ظرفیت استفاده کنید.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اقدام رئیس جمهور در خصوص واردات برخی اقلام صنعتی گفت: اخیرا آقای روحانی لیستی از اقلام صنعتی که از آمریکا وارد کشور می‌شود فهرست و ارسال کرده است. توجیه رئیس جمهور این است که به این دلیل که می‌خواهیم این اقلام را از آمریکا وارد کشور کنیم اجازه دهید با آمریکایی‌ها مذاکره کنیم.

کریمی قدوسی با بیان اینکه روحانی اعلام کرده این با هدف برطرف کردن نیاز دانشجویان و نخبگان صورت می گیرد، تصریح کرد: زمانی که این اقلام مورد بررسی قرار گرفت طبق سندی مشخص شد که دانشگاه ها، نخبگان و شرکت‌های فناوری داخلی قادر به تهیه این اقلام هستند. 

نماینده مردم مشهد و کلات همچنین درباه ایجاد کانالی مالی اروپایی ها موسوم به SPV عنوان کرد: گویا قرار شده سه بانک ایران زمین، خاورمیانه و پاسارگاد درگاه ورود کشور با این کانال مالی قرار گیرند این در حالی است که دو بانک ایران زمین و خاورمیانه متعلق به یک جریان سیاسی است  و رئیس بانک خاورمیانه علی خاتمی است. 

وی تاکید کرد: باتوجه به اینکه دو بانک مهم به این جریان وصل است آقایان می‌خواهند بگویند اگر SPV تایید نشود معیشت مردم بر روی زمین می‌ماندو می خواهند القا کنند که معیشت مردم بسته به این جریان سیاسی است و اقتصاد کشور با جریان اصلاحات سرپا می‌ماند. 

کریمی قدوسی تاکید کرد: در مجموع زمانی که قطعات پازل را در کنار هم می‌گذاریم می‌بینیم که این اقدامات برای بازگشت آمریکا به داخل کشور صورت می‌گیرد و هدف طراحی تمام این کارها برای همین موضوع است، اما آنچه که از مواضع آشکار، ولی امر مسلمین در استادیوم صد هزار نفری مبنی براینکه عده‌ای در حال انجام بزرگترین خیانت‌ها هستند در می یابیم که هرگز چنین اتفاقی نخواهد افتاد اما در عین حال باید هوشیار باشیم.
ارسال نظرات