سومین دوره‌ انتخاب «کتاب سال عاشورا؛ جایزه‌ دعبل خزاعی» برای انتخاب برگزیدگان این جایزه از بین آثار منتشرشده در سال‌های 1396 و 1397 در 19 رشته فراخوان داد.
کد خبر: ۹۱۰۲۱۵۵
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، دبیرخانه کتاب‌سال عاشورا اعلام کرد با هدف شناسایی و معرفی کتاب‌های برتر در موضوعات «امام‌حسین(ع)، خانواده و یاران آن حضرت»، «‌تاریخ و تحلیل واقعه‌ی عاشورا»، «ادبیات و هنر عاشورایی» و «فرهنگ و آیین‌های عزاداری» سومین دوره‌ انتخاب «کتاب سال عاشورا؛ جایزه‌ دعبل خزاعی» را از بین آثار منتشرشده در سال‌های ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ در ۱۹ رشته برگزار می‌کند. 

 

از کلیه‌ ناشران و پدیدآورندگان آثار در موضوعات ذکر شده دعوت می‌شود یک نسخه از اثر خود را حداکثر تا پایان اردیبهشت ۱۳۹۸ به نشانی دبیرخانه ارسال کنند. 

این جایزه در رشته های مقتل (تألیفی)، تصحیح، پژوهش تاریخی، پژوهش اجتماعی، پژوهش فرهنگی‌، پژوهش هنری، پژوهش ادبی، شعر، نوحه، ادبیات داستانی، ادبیات نمایشی، خوشنویسی، عکس، تجسمی، شعر کودک و نوجوان، داستان کودک و نوجوان، گرافیک و تصویرگری کتاب کودک و نوجوان، ترجمه به فارسی و ترجمه از فارسی اثر می پذیرد. 

ناشران و پدیدآورندگان می توانند آثار خود را به دبیرخانه جایزه به نشانی تهران ـ بلوار کشاورز ـ خیابان فلسطین ـ خیابان حجت‌دوست ـ پلاک ۴۷ (روبه‌روی دانشکده علوم تغذیه) ـ طبقه ۴ کد پستی: ۱۴۱۶۶۳۵۳۹۱ ارسال کرده و با از طریق وب‌سایت ashoorabook.ir و یا ایمیل info@ashoorabook.ir اقدام به کسب اطلاعات یا ارسال اثر کنند.

ارسال نظرات