پیش‌فروش بلیت سینماهای مردمی در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از صبح امروز آغاز شد و در حال حاضر بلیت پردیس‌های آزادی و کورش و سینماهای استقلال و فرهنگ به صورت کامل فروخته شده است.
کد خبر: ۹۱۰۲۱۵۶
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، پیش‌فروش بلیت سینماهای مردمی در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از ساعت ۱۰ دیروز به صورت اینترنتی آغاز شد.

طبق اعلام روابط عمومی جشنواره، در یک ساعت ابتدایی بیش از ۱۰ هزار سری بلیت به فروش رفت که این تعداد نسبت به زمان مشابه سال گذشته میزان فروش بلیت‌ها ۲۰ درصد افزایش داشته است.

در حال حاضر بلیت پردیس‌های آزادی و کورش و سینماهای استقلال و فرهنگ به صورت کامل فروخته شده است. همچنین پردیس‌های سینمایی مگامال و ایران‌مال بیش از ۹۰ درصد ظرفیت خود را بلیت‌فروشی کرده‌اند و به ترتیب فقط ۶۴ و ۱۷ بلیت در سانس ساعت ۱۵ موجود دارند.

پردیس تازه‌تأسیس ایران‌مال هم که از نظر دسترسی وضعیت مطلوبی ندارد و حضورش در جشنواره به صورت مشروط است، در کمال تعجب شگفتی‌ساز شده و در دو سالن خود فقط ۱۱ بلیت نفروخته دارد!

در این میان، پردیس سینمایی تماشا و سینما شکوفه کمترین میزان استقبال را داشته‌اند و هنوز در هیچ سانسی سولد اوت (تکمیل ظرفیت) نکرده‌اند.

پیش فروش بلیت‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر تا ساعت ۲۲ دوشنبه اول بهمن ماه در سامانه بلیت فروشی به آدرس fajr.cinematicket.org  ادامه دارد.

ارسال نظرات