اعضاي شوراي اسلامي استان زنجان با مدير كل صدا وسيماي مركز زنجان ديدار و گفتگو كردند.
کد خبر: ۹۱۰۲۱۸۲
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۱

به گزارش خبرگزاري بسيج، مدیرکل صدا وسيماي مركز زنجان ضمن تسلیت ایام فاطمیه به نقش شوراها در مدیریت شهری و تاثیر آن در توسعه و پیشرفت استان اشاره کرد و گفت : شوراي اسلامي نقش مهمی در توسعه شهری و روستايي دارد.

محسن لطیفی با اشاره به جایگاه شوراها در کشور اظهار داشت : علیرغم گذشت بیش از ۲۰ سال از عمر شوراها در کشور ، این نهاد هنوز به جایگاه واقعی خود در مدیریت شهری و در بين مردم دست نيافته است .

وی فرهنگ سازی در خصوص فعالیت های شورا و جایگاه و نقش آن در بهبود کیفیت مدیریت شهری را ضروری دانسته و تصريح كرد : به منظور تبيين اهميت شوراي اسلامي دربين مردم،بايد عملكرد آن در رسانه بيان شده تا مردم در جریان فعالیت شوراها قرار گیرند .

مدیر کل صداوسیمای مرکز زنجان ارتباط بین مدیریت شهری و رسانه استانی را در سطح مطلوب عنوان کرده و از آمادگی صداوسیما برای پوشش و انعکاس جلسات، مصوبات و فعالیت‌های شورای استان خبر داد.

رئیس شورای اسلامي استان زنجان نیز در ادامه به وظايف شورا اشاره كرد وگفت : بررسی لوایح و مصوبات شهرداری برای توسعه و پیشرفت شهر و نظارت بر عملکرد شهرداری از جمله وظایف مهمی است که در قانون به عهده شوراها نهاده شده است .

سجادخدایی با تاکید بر این که عملکرد شوراها به ویژه شورای استان برای مردم روشن نیست افزود : به منظور ایجاد اعتماد به شوراها و مدیریت شهری ، مردم بايد در جریان فعالیت های صورت گرفته در شوراي اسلامي قرار گیرند .

 

وی صدا و سیما را ظرفیتي بزرگ و مهم در استان عنوان کرده و گفت : با توجه به فراگیر بودن رسانه،قطعا نقش مهم و موثری در تبیین و اطلاع رسانی فعالیت ها و عملکرد شورا ایفا مي نماید .

وی در ادامه از فعالیت‌های صداوسیما در تولید برنامه‌های متنوع و مخاطب پسند وتقویت روحیه مطالبه گری در مردم استان زنجان،تشکر و قدردانی کرد .

در ادامه این جلسه اعضاي شوراي شهربه بيان نظرات و ديدگاه هاي خود پرداختند .

ارسال نظرات