امضای تفاهم نامه همکاری کمیته امداد و نظام صنفی کشاورزی آذربایجان شرقی؛
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: تفاهم نامه همکاری بین این نهاد و نظام صنفی کشاورزی استان با هدف تسهیل در صدور پروانه فعالیت برای مددجویان تحت حمایت منعقد شد.
کد خبر: ۹۱۰۲۲۰۴
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل ازروابط عمومی کمیته امداد استان، محمد کلامی، افزود: کمک به خودکفایی مددجویان، اشتغال افراد بیکار واجد شرایط و ارائه خدمات ویژه برای توانمندسازی مددجویان از دیگر اهداف تفاهم نامه همکاری این نهاد با نظام صنفی کشاورزی استان آذربایجان شرقی است.     

 وی با اشاره به تعهدات این نهاد در تفاهم نامه همکاری با نظام صنفی کشاورزی استان، بیان کرد: شناسایی متقاضیان واجد شرایط برای اخذ پروانه فعالیت، ارائه مشاوره شغلی لازم در بخش کشاورزی مرتبط با پروانه فعالیت و ارائه بسته های تشویقی برای صاحبان پروانه مجمع که تحت حمایت کمیته امداد استان هستند از تعهدات این نهاد در تفاهم نامه با نظام صنفی کشاورزی است.         

کلامی تاکید کرد: صدور پروانه در کمترین زمان ممکن،پذیرش و اعمال تخفیف 50 درصدی برای صدور پروانه فعالیت برای کشاورزان معرفی شده و اختصاص سهیمه خاص برای حضور مددجویان در کلاس های آموزشی از تعهدات نظام صنفی کشاورزی استان است.                                                                                                        

وی شرکت در نمایشگاه های طرفین برای معرفی تولیدات مددجویان، تشکیل کارگروه مشترک برای پیگیری مفاد تفاهم نامه، همکاری در برگزاری دوره های آموزشی و حمایت از طرح های نوآورانه در بخش کشاورزی را از تعهدات مشترک کمیته امداد و نظام صنفی کشاورزی استان در این تفاهم نامه عنوان کرد.   

                                                                                    

ارسال نظرات
پر بیننده ها