حجه الاسلام ابراهیمی: طی چهل سال گذشته، دشمنان نظام به طرق و اشکال مختلف سعی کردند که این نهال نوپا را از ریشه بخشکانند، اما نه تنها موفق نشدند، بلکه دستاوردهای این نظام مقدس نیز مصداقی است از میوه­ ی این درخت طیبه که تؤتی اکُلها کلَّ حینٍ بإذن ربها.
کد خبر: ۹۱۰۲۲۰۹
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی امام جمعه شهر شیرگاه در گفتگویی ضمن تبریک 40 سالگی انقلاب اسلامی گفت: نهالی را که امام (ره) چهل سال قبل به دست مبارک خویش در این کشور عزیز غرس نمود و شهدای عزیز با خون سرخشان آن را آبیاری کرده و شما مردم غیور و ولایتمدار با جان و دل آن را حفظ و حراست کرده ­اید، امروز به درخت تناوری تبدیل شده است که هیچ تندبادی قادر نیست به آن آسیبی برساند؛ چرا که مصداقی از شجره­ ی طیبه­ ای است که « اصلها ثابت و فرعها فی السماء».

وی افزود: طی چهل سال گذشته، دشمنان نظام به طرق و اشکال مختلف سعی کردند که این نهال نوپا را از ریشه بخشکانند، اما نه تنها موفق نشدند، بلکه دستاوردهای این نظام مقدس نیز مصداقی است از میوه­ ی این درخت طیبه که  تؤتی اکُلها کلَّ حینٍ بإذن ربها.

ابراهیمی در ادامه گفت: این انقلاب که بر اساس سه اصل اساسی دین، رهبری اسلامی و امت مسلمان شکل گرفت، برای بقای خود نیز نیازمند همین سه اصل اساسی است.

وی در پایان مصاحبه خاطر نشان کرد: خدا را به خاطر نعمت اسلام و امام زمان (عج) و نائب برحقش امام خامنه­ ای عزیز (مدظله العالی) و رهبری های پیامبرگونه ­اش سپاسگزاریم و ضمن عرض تبریک به پیشگاه ملت شریف ایران، امیدواریم که خداوند متعال به امت حزب الله بویژه مردم ولایتمدار شهرستان سوادکوه شمالی جهت حفظ و حراست از این انقلاب و دستاوردهای آن توفیقات روزافزون عنایت فرماید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها