رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل گفت: استان اردبیل به همت خیران استان، بازسازی ۵۰۰ متر مربع از صحن حضرت زهرا (س) در حرم امیرالمومنین (ع) را بر عهده گرفته است.
کد خبر: ۹۱۰۲۲۱۶
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷

 بازسازی ۵۰۰ متر مربع از صحن حضرت زهرا (س) توسط خیران اردبیلی

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، اسفندیار هوشیاردر مراسم تجلیل از خیران و بانیان بازسازی عتبات عالیات در اردبیل اظهار داشت: استان اردبیل بازسازی ۵۰۰ متر مربع از صحن حضرت زهرا (س) را بر عهده گرفته است که هزینه هر یک مترمربع از این صحن سه میلیون تومان برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه اردبیلی‌ها همیشه در بازسازی عتبات عالیات نقش اساسی داشته‌اند، افزود: مشارکت اردبیلی‌ها در بازسازی صحن حضرت زهرا (س) چشم‌گیر است و کمک شایانی در این زمینه کرده‌اند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل گفت: خیران همیشه دربرگزاری مراسم تاسوعا، عاشورا و اربعین حسینی پیشگام بوده‌اند و نقش اساسی در این زمینه ایفا کرده‌اند.

هوشیار تصریح کرد: امروز نیز در مراسمی از ۸۰ نفر از خیران و بانیان عتبات علیات تجلیل و سند افتخار به این خیران اعطا می‌شود چرا که نقش اساسی در بازسازی عتبات داشته‌اند و ۲۰۰ میلیون تومان از این افراد جمع‌آوری شده که به بازسازی صحن حضرت زهرا (س) تخصیص یافته است.

مدیرکل تبیلغات اسلامی استان اردبیل نیز با اشاره به اهمیت کمک خیران در این زمینه گفت: اردبیلی‌ها همیشه در این زمینه نقش قابل توجهی داشته‌اند.

حجت‌الاسلام مهدی ستوده افزود: بی‌شک اجر و ثواب خیران و افرادی که به بازسازی عتبات کمک کرده‌اند زیاد است و این خیران اقدام مناسبی انجام داده‌اند که شایسته تحسین است.

در پایان مراسم از خیران و بانیان کمک به بازسازی عتبات عالیات تجلیل به عمل آمد و سند افتخاری به این خیران اعطا شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار