صدیقی با بیان اینکه در 65 مدرسه مدیران عامل کارخانه های فعال گیلان سخنرانی می کنند گفت:طرح «ایران یار»در راستای فرهنگ سازی حمایت از کالای ایرانی است.
کد خبر: ۹۱۰۲۲۲۶
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، بهرام صدیقی مسئول بسیج کارگری سپاه قدس گیلان در مجمع عالی سازمان کارگری سپاه قدس گیلان که در سالن همایش شهید باهنر رشت و با حضور مدیران کل استان از جمله مدیر کل فنی و حرفه ای ،کار و رفاء اجتماعی و تامین اجتماعی گیلان برگزار شد ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه (س) اظهار کرد: گیلان دارای ظرفیت‌های بالای در بخش‌های مختلف تولیدی و صنعتی است و هیئت اندیش ورز و بسیج استان در جهت بهره گیری از جوانان و برنامه تخصصی و رفع مشکلات کار گری و صنعت گام بر می دارد..
مسئول بسیج کارگری سپاه قدس گیلان با بیان اینکه جامعه کارگری نیازمند حمایت‌های ویژه‌ای است، گفت: برخی از شرکت‌هایی که در حال رکود بودند، با حمایت‌های بسیج کارگری زمینه فعالیت آنها فراهم شده است.
وی افزود:ما در تحقق شعار سال گام برداشته و تاکید داریم در تحقق شعار سال«حمایت از کالای ایرانی» گام برداریم .
صدیق از جمله کارهای اندیش ورز سپاه قدس گیلان و بسیج کارگری را شامل همکاری فرماندهان حوز خواند و گفت: و ما از تلاش انها تشکر می کنیم.
وی از دیگر اقدامات بسیج کارگری را در تابستان و رزمایش محمد رسول الله شامل شیفت ایثار خواند گفت: در این رزمایش ۶۹۳ کارگر از سراسرگیلان و ۳۲ کارخانه در ان سهم و حضور داشتند .
وی افزود:تلاش داریم در حمایت کالای ایرانی و رونق تولید «طرح ایران یار » را که مشترک بین دانش اموزی و کارگری برای فرهنگ سازی است ،در سه مقطع مسابقه فرهنگی ،بازدید از کارخانجات فعال داشته باشیم.
صدیق با بیان اینکه در ۶۵ مدرسه مدیران عامل کارخانه های فعال گیلان سخنرانی می کنند گفت:طرح «ایران یار»در راستای فرهنگ سازی حمایت از کالای ایرانی است.
مسئول بسیج کارگری سپاه قدس گیلان در مجمع عالی سازمان کارگری سپاه قدس گیلان با بیان اینکه برای حمایت از کالای ایرانی نیاز به فرهنگ سازی داریم گفت:هم افزایی بسیج مهندسین استان گیلان تمام تلاش خود را داشته تا که شرکت های را از حالت رکود خارج کنید گفت: و هيئت اندیش ورز و بسیج کارگری شرکت ایران برک را از رکود خارج و امروز چرخه تولید این شرکت رونق بیشتری گرفته است..
صدیقی با اشاره به اینکه امروز در این شرکت دو خط تولید کار می کند و با برگزاری جلسات طرح کارفرمایی که با همکاری کمیته امداد گیلان داشتیم قرار شد تا برای سرعت در چرخه تولید مدیران کارخانه با استفاده از وام ۲۰میلیونی کارگر از این حوزه داشته باشند.
وی از بازار فروش و قرار داد با نهاد هایی چون بانک ملی و تامین اجتماعی در خرید از این شرکت خبر داد و گفت:رونق بازار و تشویق های ما باعث دلگرمی مدیران شرکت شد.
و ی امیدوار شد تا با استفاده از ظرفیت بسیج و نخبگان و جوانان در کمک به صنعت تولید مشکلات را حل و تولید را سرپا نگه داریم و انشاء اله هیئت اندیش ورز و بسیج کاری مشکلات شناسایی و پیگیر رفع آن باشند تا تا در سال آینده گزارش خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام

/صفیر گیلان

ارسال نظرات