مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان گفت: تعدادی از پروژه‌های عمرانی سپاه قدس گیلان شامل ساخت مسکن محرومان و یا احداث پل روستایی در دهه فجر امسال افتتاح می‌شوند.
کد خبر: ۹۱۰۲۲۳۳
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، احمد ابراهیمی مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان اظهار داشت: تعدادی از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان در حوزه‌های نظیر ساخت مسکن محرومان و یا احداث پل‌های روستایی با مشارکت گروه‌های جهادی در دهه فجر امسال افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان ساخت مسکن محرومان را از اهداف این نهاد انقلابی اعلام کرد و ابراز داشت:‌ بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان امسال نیز همانند سنوات اخیر تفاهم‌نامه‌های مشترکی را با کمیته امداد در راستای ساخت مسکن محرومان منعقد کرده است.

ابراهیمی از احداث هزار و 27 واحد مسکونی محرومان در سراسر استان خبر داد و عنوان کرد: این منازل مسکونی در راستای توافق‌نامه دو جانبه سپاه قدس و کمیته امداد در حال ساخت هستند که 30 واحد آن در ایام‌الله دهه فجر امسال تکمیل و به صاحبان آن تحویل داده می‌شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان در مورد اعتباراتی که برای هرکدام از این واحدها هزینه می‌شود نیز افزود: این واحدها به متراژ 50 مترمربع طراحی شده‌اند و علاوه بر مشارکت گروه‌های جهادی برای ساخت هر کدام از آن‌ها،‌ بالغ بر 30 میلیون تومان هزینه می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان در امر ساخت و یا بازسازی پل‌های روستایی که در سیلاب‌های اخیر گیلان تخریب شده‌اند نیز مشارکت دارد گفت: تمام این خدمات و فعالیت‌ها توسط گروه‌های جهادی و با حضور نیروهای داوطلب بسیجی در سراسر گیلان انجام می‌شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان در تشریح جزئیات طرح ساماندهی گروه‌های جهادی نیز تصریح کرد:‌ سپاه قدس گیلان قصد دارد در هر یک از پایگاه‌های مقاومت بسیج سراسر استان یک گروه جهادی را تشکیل و نیروهای مورد نظر را در قالب آن سازماندهی کند.

ابراهیمی با بیان اینکه طرح ساماندهی گروه‌های جهادی در طول امسال و سال آینده انجام خواهد شد اظهار داشت: با پایان اجرای این طرح در سال 98 تمامی پایگاه‌های مقاومت بسیج گیلان دارای یک گروه جهادی می‌شوند تا خدمات مورد نیاز در جهت نیازهای مناطق هدف به مردم ارائه شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات