خبرهای داغ:
مسئول مؤسسه مساجد کشور:

زنان خوب، کشوری را می سازند

مسئول مؤسسه مساجد کشور گفت: زن نقش بسیار مهمی در ساختن جامعه دارد، مادر که بد باشد، پدر حتی اگر حضرت نوح هم باشد فرزند ناصالح می شود، اما اگر مرد بد باشد و زن خوب می تواند فرزندی صالح تربیت کند و زنان جامعه می توانند کشوری را بسازند .
کد خبر: ۹۱۰۲۲۳۹
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ، مراسم آبروی محله، افتخار کوچه، یادبود شهید والامقام حسن عباسیان و یاد و خاطره شهدای پایگاه شهید محلاتی شهرک شهید صدوقی (ره) طبس برگزار شد.

حجت الاسلام محمد تقی قرائتی مسئول مؤسسه مساجد کشور و از اساتید حوزه علمیه سخنران ویژه این مراسم در سخنانی با اشاره به نقش و جایگاه ویژه زن و مادر در جامعه گفت: آنچه از اسلام به ما رسیده به دلیل نقش به سزای حضرت خدیجه و حضرت فاطمه (س) در اسلام بوده است.

وی افزود: زن نقش بسیار مهمی در ساختن جامعه دارد، مادر که بد باشد، پدر حتی اگر حضرت نوح هم باشد فرزند ناصالح می شود، اما اگر مرد بد باشد و زن خوب می تواند فرزندی صالح تربیت کند و زنان جامعه می توانند کشوری را بسازند .

مسئول مؤسسه مساجد کشور و از اساتید حوزه علمیه در ادامه سخنانش با اشاره به ماجرای ثقیفه گفت: اگر ثقیفه در مسجد برگزار می شد ابوبکر خلیفه نمی شد.

وی همچنین تأکید کرد مساجد باید بیش از پیش احیا شوند و پایه و اساس امورات باشند، اگر مساجد را احیا کنیم تمام مشکلات ما حل می شود و مسجد باید میزان و معیار همه امورات باشد .

حجت الاسلام محمد تقی قرائتی افزود: برای مصونیت مذهبی ،سیاسی و فرهنگی باید مساجد را بیشتر احیا کرد و شهدا نیز از مسجد آغاز کردند.

مسئول مؤسسه مساجد کشور اظهار کرد: یکی از سرمایه های بزرگ کشور ما خانواده های شهدا هستند،شهدا و خانواده شهدا پیش خدا آبرو دارند، تا می توانید خانواده شهدا را تکریم کنید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها