خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
حجت الاسلام ابطحی گفت : دستاوردهای 40 ساله ی انقلاب اسلامی ایران باید برای مردم بازگو گردد و مردم جایگاه ایران اسلامی را در دنیا نسبت به زمان طاغوت مقایسه نمایند.
کد خبر: ۹۱۰۲۲۷۸
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه  امام صادق (علیه السلام) اصفهان ، حجت الاسلام سید محمدصادق ابطحی  از هادیان سیاسی ، در جمع پایوران ناحیه ی امام صادق (ع) به خدمات بی شمار انقلاب اسلامی ایران در طول این چهار دهه اشاره و از همه خواست که نسبت به اطلاع رسانی به مردم اهتمام لازم را داشته باشند.

وی در ادامه افزود: دستاوردهای 40 ساله انقلاب بر هیچ کس پوشیده نیست ولی دشمنان و استکبار جهانی در طول این چهار دهه  تلاش کردند که مردم را نسبت به انقلاب و نظام اسلامی بدبین کنند و یأس و ناامیدی را در جامعه القاء نمایند و این وظیفه ی همه است که نسبت به اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم فهیم ایران اسلامی تلاش نمایند.

ابطحی افزود: امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب همیشه به توان داخلی و استفاده از نیروهای جوان ، متعهد و مستعد تأکید داشته اند و تجربه نشان داده است آنجایی که به این فرمایشات عمل شده شاهد شکوفایی و پیشرفت خوبی بوده ایم و آنجایی که به آمریکا و اروپا اعتماد کرده ایم شاهد شکست های غیر قابل جبرانی بوده ایم به عنوان مثال برجام  پس از این همه تبلیغات متأسفانه به جایی نرسید هر چند امام خامنه ای در ابتدا فرموده بودند که مذاکره با آمریکا قابل اعتماد نیست و  به لطف خدا دست آنها رو شده است .

وی در ادامه تأکید کرد: اگر دشمنان از ابتدای انقلاب تا کنون این شرایط را برای ما ایجاد نمی کردند ما قله های بلند را فتح می کردیم ولی به لطف خداوند امروز نیز جمهوری اسلامی ایران در یک موقعیت جهانی قرار دارد علی رغم توطئه ها و دسیسه های دشمنان.

 

ارسال نظرات