اصغری در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی بسیج مهندسین صنعتی:

دومین جشنواره سرآمدان فناوری و صنعت از چهارم لغایت ششم اسفند 98 برگزار خواهد شد

دکتر مجتبی اصغری: ترویج فرهنگ بسیجی و ایجاد خودباوری در عرصه فناوری و صنعت، معرفی شرکت های برتر دانش بنیان، ترویج فرهنگ تحقیق و نوآوری، الگوسازی در عرصه فناوری و صنعت و معرفی کانون های تخصصی و گروه های جهادی از اهداف برگزاری جشنواره سرآمدان فناوری و صنعت می باشد.
کد خبر: ۹۱۰۲۲۷۹
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، اصغری با توجه به پیامد های برگزاری این جشنواره در حوزه صنعت اذعان داشت: با برگزاری این جشنواره به دنبال نقش آفرینی در کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی، راهکارهای پیشرفت و شکوفایی در صنعت، ارائه الگوی جهادی در صنعت، شبکه سازی عناصر موثر در صنعت کشور، معرفی اختراعات، نوآوری ها و فعالیت های موثر در حوزه صنعت و تبیین تحول درونی و اثربخشی بیرونی سازمان بسیج مهندسین صنعتی هستیم.

جانشین سازمان بسیج مهندسین صنعتی در خصوص نحوه و کیفیت حضور مراکز بسیج مهندسین استانی و همچنین وزارتخانه ها افزود: مسئولین محترم استان­ها و بسیج وزارتخانه­ها می­بایست پس از بررسی و ارزیابی شرکت­های دانش بنیان موجود در وزارتخانه و استان خود و انتخاب شرکت­های برتر از لحاظ میزان اشتغال زایی، سطح تکنولوژی، میزان نوآوری، سهم ایجاد ارزش افزوده، صادرات، سودآوری، ظرفیت کارآفرینی و ... نسبت به معرفی این شرکت­ها و ارسال مدارک لازم به دبیرخانه جشنواره علمی سالانه سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشور اقدام نمایند.

وی افزود: در بخش طرح های دانش بنیان برتر، به معرفی نوآوران بسیج هر استان و وزارتخانه در حوزه فنی و مهندسی پرداخته می شود. مسئولین محترم استانها و بسیج وزارتخانه ها می بایست پس از بررسی و ارزیابی طرح های دانش بنیان افراد حقیقی و انتخاب طرح های برتر از لحاظ مبانی علمی، شاخصه های نوآوری، ظرفیت کارآفرینی و ...، نسبت به معرفی این طرح ها و ارسال مدارک لازم به دبیرخانه جشنواره علمی سالانه سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشور اقدام نمایند.

وی در خصوص زمان و مکان برگزاری جشنواره سرآمدان فناوری و صنعت گفت: این جشنواره به صورت متمرکز کشوری از چهارم لغایت ششم اسفند 98 در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات