خبرهای داغ:
مدیر کل اوقاف قزوین اذعان کرد:

اداره بهره وری اقتصادی قلب تپنده اوقاف

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین گفت: باید فعالیت‌ها در نهاد اداری متعلق به نظام را تکلیف‌مدارانه بدانیم و آن را تنها یک نهاد اقتصادمحورانه ندانیم در این صورت فعالیت خود را در راستای اعتلای نظام، افزایش اعتماد و رضایت عمومی به نهاد نظام اسلامی انجام می‌دهیم.
کد خبر: ۹۱۰۲۳۱۷
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، جلسه هم‌اندیشی با کارشناسان اداره بهره‌وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه استان قزوین با حضور مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین و مسئولان این حوزه برگزار شد.
حجت‌الاسلام سید مصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین، ضمن ابراز تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: اسلام، شیعه عام و وقف به‌طور خاص مدیون حضرت زهرا (س) و علی (ع) است و اولین واقف‌های جهان اسلام حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) هستند.
وی با اشاره به اینکه کار در دستگاه‌های دولتی باید با نگاه تکلیفی باشد و نه معیشتی عنوان کرد: باید فعالیت‌ها در نهاد اداری متعلق به نظام را تکلیف‌مدارانه بدانیم و آن را تنها یک نهاد اقتصادمحورانه ندانیم در این صورت فعالیت خود را در راستای اعتلای نظام، افزایش اعتماد و رضایت عمومی به نهاد نظام اسلامی انجام می‌دهیم.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اضافه کرد: البته این نگاه هیچ منافاتی با نگاه انتقادی منصفانه و توقع از مقام بالادستی و مطالبه طلبی و حق‌خواهی در نهاد اداری ندارد.
وی در خصوص اداره بهره‌وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه استان قزوین گفت: موتور تپنده اوقاف اداره بهره‌وری اقتصادی است این حوزه توان حرکت و جهت به سایر فعالیت‌های اوقاف را دارد.
مجیدی خاطرنشان کرد: در مواجهه با ارباب‌رجوع و مردم با روحیه جهادی انقلابی و صبورانه در جهت حل مشکل با سرعت گام بردارید و قانون را همچون درختی تا جایی که می‌توانید به سمت مردم خم کنید ولی این درخت را نشکنید.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها