جلسه تکریم و معارفه رئیس هیئت جودو شهرستان شاهرود+ تصاویر

جلسه تکریم و معارفه رئیس هیئت جدو شهرستان شاهرود با حضور مسئولین ورزشی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۲۳۲۶
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲
جلسه تکریم و معارفه رئیس هیئت جودو شهرستان شاهرود+ تصاویربه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مراسم تکریم و معارفه رئیس هیئت جدود شهرستان شاهرود با حضور رئیس هیئت جدود استان سمنان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، مسئول تربیت بدنی و مدیر کانون بسیج ورزشکاران شهرستان شاهرود و ورزشکاران این رشته ورزشی در سالن جلسات اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود برگزار شد.
مجید محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شاهرود در این مراسم در سخنانی با گرامیداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی با خیرمقدم به شرکت کنندگان در مراسم با تاکید بر حرکت در مسیر اهداف سازمان اظهار کرد: پیامبر اکرم می‌فرماید (کار با هجرت گسترش پیدا می‌کند) و تغییر تحول همیشه منجر به اتفاقات خوب است.
وی با تاکید بر وفاق و همدلی در هیئت‌های ورزشی بویژه جودو افزود: امروز بهترین فرد اداره ورزش و جوانان سرپرست هیئت جودو شده اند و دکتر امینیان هم زحمات بسیاری در این هیئت کشیده اند و از وی سپاسگذاریم.
در این مراسم محسن امینیان رئیس سابق هیئت جودو شهرستان به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این هیئت در مدت مسئولیت خود پرداخت و از همه دست اندرکاران و ورزشکاران تشکر کرد.
در این مراسم با حضور کرک آبادی رئیس هیئت جودو استان سمنان از زحمات محسن امینیان تقدیر و سیدجواد بیطرف به عنوان سرپرست هیئت جودو شهرستان شاهرود معرفی و حکم مسئولیت دریاف کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار