خبرهای داغ:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان‌غربی گفت: با بهره برداری از طرح عمرانی خدماتی در آذربایجان‌غربی، 27 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۹۱۰۲۳۳۰
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴

 رضا حسینی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار بسیج در ارومیه اظهار داشت: 706 طرح عمرانی -خدماتی با دو هزار و 699 میلیارد تومان سرمایه گذاری از سوی بخش خصوصی و دولتی در ایام چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در آذربایجان‌غربی افتتاح می‌شود.

وی با اعلام اینکه با بهره برداری از این طرحها برای 27 هزار و 380 نفر در استان شغل فراهم می‌شود، افزود: نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی علاوه بر تمامی شهرهای استان در پارک جنگلی ارومیه نیز دایر خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان‌غربی به تلاش دولت در راستای حل مشکل اشتغال نیز اشاره کرد و افزود: حل مشکل بیکاری از مهمترین دغدغه های دولت است و برنامه ریزی خوبی در بودجه 98 برای کاهش نرخ بیکاری در کشور و استان ها پیش بینی شده و آذربایجان‌غربی نیز در راستای سیاست‌های دولت، برای جذب سرمایه گذاری، رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال برای جوانان اهتمام ویژه وجود دارد.

حسینی با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر امسال با سال‌های گذشته بسیار تفاوت دارد؛ بی تردید استقبال پرشکوه و حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، بار دیگر تمامی توطئه‌ها و نقشه‌های مستکبرین و ایادی آن‌ها در منطقه علیه جمهوری اسلامی ایران را خنثی خواهد کرد.

وی با اشاره به تصویب طرح‌های مختلف در سفر رئیس جمهور به استان افزود: در سفر رئیس جمهور به آذربایجان‌غربی، چندین طرح و پروژه با دو هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار به تصویب رسید که با پیگیری‌های انجام گرفته، این رقم به سه هزار و 300 میلیارد تومان افزایش یافت و بدون تردید با بهره برداری از این طرح ها در دو سال آینده، وضعیت شاخص‌های توسعه در استان بهبود قابل توجهی خواهد یافت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان‌غربی همچنین با اشاره به تقارن ایام دهه فجر با ایام شهادت حضرت زهرا(س) گفت: مسوولان دستگاه‌های اجرایی استان در برگزاری برنامه‌های افتتاحی خود به گونه‌ای برنامه ریزی کنند تا حرمت و شان این ایام حفظ شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات