خواسته مادر شهید از مسئولان:
مادر شهید منفردپاریزی که می‌گوید با جان و دل محمد را همراهی کردم تا در رکاب رزمندگان حافظ ناموس و خاک وطن باشد و در 17 سالگی به شهادت رسید، تنها خواسته‌اش از مسئولان این است که اهداف شهدا را فراموش نکنند.
کد خبر: ۹۱۰۲۳۳۷
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  شهادت هنر مردانی است که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و تقدیم خدا کردند تا این مرز و بوم در امنیت و آرامش باشد، خانواده‌های زیادی عزیزترین عزیزان خود را همراهی کردند و به جبهه فرستادند، از دورترین نقطه تا نزدیک خود را در جنگ سهیم دانستند و فرزندانشان را بدرقه کردند و خود در پشت جبهه‌ها یاری‌رسان بودند.

یکی از مادرانی که فرزندش را تقدیم اسلام کرده است مادر شهید محمد منفردپاریزی است، مادری ساده و مهربان که علی‌رغم کسالتی هم که داشت برای ما از فرزند شهیدش گفت.

وی با بیان اینکه هفت فرزند دارم و محمد اولین فرزندم بود، اظهار داشت: محمد متولد سال 1348 بود که در تاریخ 10 تیرماه سال 65 در عملیات مرصاد به شهادت رسید.

مادر شهید منفرد ادامه داد: فرزندم سال 64 به جبهه اعزام شد و با دل و جان او را همراهی کردم تا در رکاب رزمندگان اسلام حافظ ناموس و خاک وطن باشد اگر چه محمد سن و سالی نداشت و 17 سالگی به شهادت رسید اما وجود والایی داشت و رفتار و گفتاری داشت که درس‌آموز بود و همه بستگان ما همیشه از او یاد می‌کنند و رفتارش را مثال می‌زنند.

وی با اشاره به لحظه شنیدن خبر شهادت فرزنش آن لحظه را غیر قابل توصیف دانست و گفت: آن لحظه گفتم امیدوارم خداوند او را از من قبول کند.

مادر شهید منفردپاریزی در پاسخ به سؤال خبرنگار ما مبنی بر پیام شما برای دیگر مادران شهدا بیان کرد: از همه مادران شهدا می‌خواهم که برای فرج امام زمان(عج) و سربلندی مملکت‌مان دعا کنند.

این مادر مهربان شهید همچنین یک پیام برای مسؤولان داشت و افزود: از مسؤولان تقاضا دارم که هدف شهیدان را فراموش نکنند.

وی با اشاره به اینکه چندین بار فرزند شهیدم به خوابم آمده، اظهار کرد: یک شب که بیمار بودم فرزندم به خوابم آمد و یک شاخه گل به دستم داد و پرچمی که روی آن «یا حسین» نوشته بود را به دیوارهای خانه زد، فردای آن روز گویا اصلا بیمار نبودم و متوجه شدم حضورفرزندم موجب شفای من شده امیدوارم محمد شفاعت دنیا و آخرتم را داشته باشد.

این مادر مهربان شهید از همان روزهای اولی که خبر شهادت فرزندش را شنیده هر ساله برای او مراسم یادبود در منزلش برگزار می‌کند و همه برکت خانه‌اش را از ناحیه شهیدش می‌داند.

صفا و صمیمیت این مادر شهید هرگز برای من فراموش‌شدنی نیست.

گفت وگو از زهرا بمی‌نژاد

ارسال نظرات