سردار بابایی از ساخت و بهره‌برداری 144 سالن ورزشی صالحین در این استان خبر داد و گفت: برای آموزش خواهران و برادران بسیجی ورود یافتیم بدون آنکه مکان خاصی را در نظر بگیریم زیرا در حسینیه هم می‌شود کلاس‌های آموزشی به اجرا درآورد.
کد خبر: ۹۱۰۲۳۴۳
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار محمد حسین بابایی در اختتامیه اجرای طرح آموزشی مدرسه کسب و کار به همت بسیج سازندگی آمل با بیان اینکه امروزه راهبرد دشمنان بر سرنگونی جمهوری اسلامی تکیه بر مباحث اقتصادی است اظهار داشت: استکبار سال‌ها بر مباحث دیگر چون فرهنگی و سیاسی کار کردند اما به جایی نرسیدند و اکنون جنگ اقتصادی را آغاز کردند.

بابایی با اشاره به اینکه طراحی جنگ اقتصادی علیه ما بسیار دقیق آغاز شد که تمام شریانات تغذیه مردم را به گونه‌ای طراحی کنند تا به دست خود داشته باشند، تصریح کرد: اجرای برنامه cft که بحث نفت است به آنها دهیم تا غذای آماده بگیریم و اما ما نمی‌خواهیم به این شکل باشد که تغذیه‌مان به دست آنها باشد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با تاکید بر اینکه دشمنان نظام از سال 90 گفتند که جنگ اقتصادی علیه ایران شروع کردند که هدف شان خستگی، دل زدگی و جداسازی مردم از نظام است اظهار داشت: امروز کسانی باید تصمیم گیرند و بیایند این روحیه جهادی را در جنگ علیه دشمن پیاده کنند اما متاسفانه معلوم نیست چکار می‌کنند.

وی افزود: سپاه معتقد است که با کمک مردم به راحتی می‌تواند این جنگ اقتصادی را پیروز شود همان‌طور که جنگ هشت ساله را پیروز شد، جنگی که به ظاهر ایران و عراق بود امت پشتش 55 کشور با عراق همکاری داشتند.

بابایی با بیان اینکه با وجود بیانات مقام معظم رهبری در سال‌های گذشته بر اقتصاد مقاومتی اقدامات اساسی از سوی دولت به اجرا نیامد گفت: طرحی که با اصول 12گانه، شش اصول برای مردم و شش اصول برای دولت، سپاه با کمک مردم ورود یافته اما دولت به تعهدش عمل نکرد.

وی از ساخت و بهره‌برداری 144 سالن ورزشی صالحین در این استان خبر داد و گفت: برای آموزش خواهران و برادران بسیجی ورود یافتیم بدون آنکه مکان خاصی را در نظر بگیریم زیرا در حسینیه هم می‌شود کلاس‌های آموزشی به اجرا درآورد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اجرای کلاس آموزشی کسب و کار در آمل بیان کرد: این طرح گسترش یابد و توسعه و پیشرفت کار بسیجیان بعد از این کلاس مورد رسیدگی و بررسی از سوی بسیج سازندگی قرار گیرد تا درصد پیشرفت کار جوانان سنجیده شود البته با این نیت که رمز موفقیت هر یک از آنها کنار گذاشتن سهمی برای محرومیت زدایی و کمک به فقرا است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها