آغاز تکمیل ظرفیت مجدد داوطلبان دوره کاردانی حرفه ای و دوره کاردانی فنی نظام آموزشی و مهارتی دانشگاه جامع علمی و کاربردی
کد خبر: ۹۱۰۲۳۴۹
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹

 معاون علمی دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان زنجان اظهار داشت:درکد رشته هایی که به حد نصاب نرسیده اند این فرآیند انجام می شود.

لیلا ناصریان تصریح کرد:داوطلباني كه از ثبت نام مهرماه و یا تكميل ظرفيت آبان ماه باز مانده اند و داوطلباني كه در پذيرش مهر ماه و یا تكميل  ظرفيت آبان ماه شركت نموده و مردود شده اند مجاز به شركت در مرحله تكميل ظرفيت مجدد بهمن ماه می باشند.

معاون علمی دانشگاه جامع علمی و کاربردی افزود: پذيرفته شدگان در حال تحصيل ، كه دوره هاي قبل به محل قبولي خود مراجعه وثبت نام نموده اند چنانچه بخواهند در پذيرش مرحله تكميل ظرفيت مجدد شركت نمايند مي بايست ابتدا طبق مقررات آموزشي ومالي نسبت به انصراف خود اقدام وسپس براي ثبت نام در اين مرحله از پذيرش جديد اقدام به ثبت نام نمايند .

ناصریان با اشاره به اینکه تمامی متقاضیان باید دارای مدرک دیپلم نظام جدید فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه چهارساله یا شش ساله دبیرستان و یا هنرستان حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن ۹۷ باشند ،ابراز کرد:داوطلبان باید در زمان اعلام شده مدارک خود را به مراکز و واحدهای آموزشی موسسه محل تقاضا ارسال کنند و یا تحویل دهند.

معاون علمی دانشگاه جامع علمی و کاربردی زنجان با اعلام اینکه داوطلبان باید در زمان ثبت اطلاعات در سامانه مربوط از طریق مراکز و واحدهای آموزشی درخصوص کدرشته مورد علاقه خود دقت و توجه لازم به عمل آورند گفت:  پس از ثبت، کدرشته محل ثبت شده برای داوطلبان قابل تغییر و یا تعویض نیست.

گفتنی است تكميل ظرفيت در كد رشته محل هاي اعلام شده وبا ظرفيت قيد شده در سايت سازمان سنجش كشور ، امكان پذير مي باشد .

ارسال نظرات