در راستای برگزاری کنگره 6500 شهید استان کرمان

کاشت 6500 اصله درخت به یاد شهدای استان

علی بابایی در گفتگویی اظهار داشت :در آستانه برگزاری دومین کنگره شهدای استان کرمان هستیم و  در این راستا کاشت 6500 اصله درخت به یاد 6500 شهید استان کرمان در برنامه است.
کد خبر: ۹۱۰۲۳۶۹
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، علی بابایی در گفتگویی اظهار داشت :در آستانه برگزاری دومین کنگره شهدای استان کرمان هستیم و  در این راستا کاشت 6500 اصله درخت به یاد 6500 شهید استان کرمان در برنامه است.

وی  افزود : اجرای این طرح در روستای سعیدی کرمان و با همکاری بخشداری کرمان، دهیاری روستای سیدی و سپاه ثارالله استان کرمان انجام می‌شود  این طرح در حال نهایی شدن است و آغاز درختکاری تا چند روز آینده آغاز می‌شود.

فرماندار کرمان با اشاره به اینکه کاشت 6500 اصله درخت در یک مجموعه فرهنگی بزرگ انجام می‌شود افزود: در این مجموعه برای ساخت مسجد، نمازخانه و اماکن فرهنگی دیگر جانمایی می‌شود.

وی  تصریح کرد : اجرای این پروژه فرهنگی حدود 4 سال طول می‌کشد که در فاز نخست آن کاشت 6500 اصله درخت در برنامه است  این پروژه در زمینی به مساحت 30 هکتار انجام می‌شود.

بابایی  خاطر نشان کرد : طراحی کلی این پروژه و افق طرح دیده شده است و در حال حاضر در مرحله جانمایی درختان هستیم که کار کاشت این درختها در هفته منابع طبیعی آغاز خواهد شد.

 

انتهای پیام/ الف

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار