مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه میامی:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه میامی گفت: عامل بدبختی بشریت دشمنان اسلام هستند که اگر بخواهد زنده بمانند راهی جز فرار با تسلیم ندارند.
کد خبر: ۹۱۰۲۳۸۵
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از میامی، حجت الاسلام والمسلمین خوشنام در سخنانی با بیان اینکه همه مسئولان نظام باید نسبت به رهبر معظم انقلاب و منویات ایشان تبعیت و پیروی داشته باشند ضمن تسلیت بمناسبت شهادت دخت بنی اکرم (ص)، حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی اظهار کرد: ملت عزیز و سربلند ایران اسلامی اگر بخواهد، سربلندی و موفقیت بیشتری را در عرصه‌های مختلف کسب کند و به اوج موفقیت و سربلندی برسد. باید مردم و مخصوصا مسئولان نظام بویژه دولت و وزرای محترم ایشان نسبت به رهبر معظم انقلاب و منویات ایشان، تبعیت و پیروی بیشتری داشته باشند.
وی افزود: ما باید بدانیم اگر کشور و انقلاب اسلامی به این عزت و سربلندی در جهان رسیده و الگوی کاملی برای جهانیان شده است پیروی و تبعیت از ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب، واسطه الهی و عامل اصلی آن بوده است.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه میامی تصریح کرد: مسئولان نظام از دولت و و رزای ایشان گرفته تا پایین‌ترین سطح آن اهتمام بیشتری نسبت به تبعبت و پیروی از منویات و دستورات حضرت آقا داشته باشنددشمنان اسلام بدانند راهی جز فرار و تسلیم شدن ندارند.
حجت الاسلام و المسلمین خوشنام مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه میامی بیان کردند: استکبار جهانی، آمریکا، اسرائیل و انگلیس و هم پیمانشان به این نتیجه رسیده اند که در مقابل جبهه اسلام و مقاومت راهی جز فرار و تسلیم ندارند. به لطف الهی و رهبری امام خامنه‌ای و حضور مردم انقلابی و مجاهدت نیرو‌های انقلابی و سپاه ما شاهد پیروزی‌های شگرف و زیادی هستیم. ما باید با پیروی از رهبر معظم انقلاب و و حدت و یکپارچگی با شکست کامل آمریکا و اسرائیل از منطقه خاورمیانه، نظم نوین جهانی را در ۴۰ سالگی انقلاب به اسلام و مردم جهان اهدا کنیم. دشمنان اسلام و بشریت مخصوصا اسرائیل که عامل اصلی بدبختی بشریت اند بدانند تمام اتاق‌های فکر و پایگاه‌های اصلی آن‌ها در تیر رس موشک‌های نقطه زن جبهه مقاوت قرار دارد و این جبهه از ایران تا مرز اسرائیل منحوس قرار گرفته و بدانند هر لحظه مرگ ان‌ها قطعی است. دشمنان اگر بخواهند زنده بمانند راهی جز فرار و تسلیم ندارند. اگر تا الان هزاران صهیونیست و امریکائی در منطقه خاور میانه به هلاکت و نابودی رسیده است به خاطر حماقت سردمداران آن‌ها است
ارسال نظرات
پر بیننده ها