به همت کانون های فرهنگی، هنری مساجد؛

گروه سرود 800 نفری در تبریز به اجرای سرود خواهند پرداخت

مسئول کانون های فرهنگی ، هنری مساجد آذربایجان شرقی با اعلام این خبر، گفت: پیرو هماهنگی های صورت گرفته کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان مجری اجرای گروه سرود 800 نفری است که این برنامه در مصلی اعظم امام خمینی (ره) با شرکت قشرجوان و نوجوان مساجد برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۰۲۴۱۵
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد هادی نیا اظهارداشت: پس از گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد تداوم ارزش‌ها و آرمان‌های این حرکت عظیم مردمی هستیم.

وی در رابطه با ضرورت جذب جوانان به مسجد بیان کرد: دو نگاه در زمینه جذب جوانان به مسجد وجود دارد، یک نگاه این است که جذب جوان را به عنوان یک کار کلی که مساجد بر عهده دارند، در نظر بگیریم و نگاه دیگر این است که رویکردی راهبردی و نگاهی کلان در این زمینه داشته باشیم، یعنی طبق آسیب‌شناسی که کردیم، در مساجد به شکل جدی با مشکل عدم حضور نوجوانان و جوانان مواجه هستیم و خلأ جدی در این زمینه وجود دارد که با این نگاه باید جدای از سایر برنامه‌ها و امور مسجد به این موضوع پرداخته شود.
 
هادی نیا ادامه داد : دشمن از هر نوع ابزاری برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می کند و نقش اساسی کانون های فرهنگی در مساجد این است که با اجرای برنامه های هنری و جذاب فرهنگی مانع نفوذ دشمن در قشر آسیب پذیر جامعه(جوانان) باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار