خبرهای داغ:
رئیس اردوگاه کار درمانی و حرفه‌آموزی همدان عنوان کرد
رئیس اردوگاه کار درمانی و حرفه‌آموزی همدان گفت: برگزاری کلاس‌های قرآنی برای سربازان وظیفه و پرسنل را در اولویت برنامه‌های فرهنگی قرار دهیم.
کد خبر: ۹۱۰۲۴۲۰
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱

برگزاری کلاس‌های قرآنی برای سربازان در اولویت برنامه‌های فرهنگیبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، اولین جلسه شورای قرآنی اردوگاه کار درمانی و حرفه‌آموزی همدان با حضور رئیس اردوگاه و اعضای شورای قرآنی در این مجموعه برگزار شد.

رئیس اردوگاه کار درمانی و حرفه‌آموزی همدان با اشاره به حدیثی از حضرت محمد (ص) اظهار داشت: آموزش قرآن در زندان‌ها به عنوان وظایف سازمانی و دینی است.

مهرداد همزه با اشاره به اینکه با برگزاری کلاس‌های متنوع قرآنی در رشته‌های روخوانی، روانخوانی، تجوید، قرائت، تفسیر، مفاهیم و حفظ افزود: می‌توانیم زندانیان را به راه راست هدایت و آماده بازگشت سالم به جامعه کنیم.

وی ادامه داد: قرآن کریم برترین و مهم‌ترین نعمتی است كه خداوند به انسان ارزانی داشته و ما می‌توانیم با تلاوت قرآن كریم از گناه نیز دوری کنیم.

رئیس اردوگاه کار درمانی و حرفه‌آموزی همدان خاطرنشان کرد: همچنین برگزاری کلاس‌های قرآنی برای سربازان وظیفه و پرسنل را در اولویت برنامه‌های فرهنگی قرار دهیم.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات