خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف ۲۸ تن آرد قاچاق و خارج از شبکه در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۲۴۲۸
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵

کشف ۲۸ تن آرد قاچاق و خارج از شبکه در ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ داود علی بخشی از دستگیری دو شرور در ملایر خبر داد و اظهار داشت: به دنبال شرارت دو نفر در یکی از خیابان های شهرستان ملایر ماموران پلیس اطلاعات ضمن هماهنگی با مقام قضایی، بلافاصله در صحنه حاضر شده و یک نفر از افراد شرور را دستگیر کردند.

وی افزود: شرور دوم که با استفاده از فرصت تاریکی هوا به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت فرار کرده بود با تلاش ماموران در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر بابیان اینکه برخورد قاطعانه با مخلان نظم و امنیت جامعه که با اقدامات مجرمانه خود آسایش و آرامش شهروندان را مختل می کنند اولویت اصلی پلیس است، گفت: در صورت مواجهه با چنین مواردی این افراد بدانند که با شدت عمل دستگاه قضائی و  پلیس روبه رو خواهند شد.

وی همچنین از کشف ۲۸ تن آرد قاچاق و خارج از شبکه در این شهرستان خبر داد و گفت: با تلاش اطلاعاتی ماموران اداره  نظارت بر اماکن شهرستان و هماهنگی لازم با مقام قضایی، ۳ انبار احتکار آرد در شهر ملایر و یکی از روستاهای تابعه این شهرستان شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر افزود: طی بازرسی های صورت گرفته از این انبارها، ۲۸ تن آرد قاچاق و خارج از شبکه توزیع کشف و ۳ متهم در این خصوص به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی با اشاره به این که ارزش کالای کشف شده ۳۵۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: تلاش پلیس برای مبارزه با اخلالگران اقتصادی با قوت ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات