استاد حوزه علمیه قم در همایش عمار یاسر مطرح کرد:
استاد حوزه علمیه قم در همایش عمار یاسر با اشاره به حضور با بصیرت عماریاسر در جنگ صفین گفت: خطابه هاى روشنگر او به سپاه حق بصيرت بيشتری میداد
کد خبر: ۹۱۰۲۴۳۳
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان،همایش عمار یاسر با حضور ۲۰۰ نفر از سرگروهان صالحین حوزه حضرت خدیجه(س)، اعضای مرکز فضای مجازی قافله و بنیاد تبیین اندیشه های امام خمینی(ره) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عباسی،استاد حوزه علمیه قم، در سالن اداره کل کتابخانه های عمومی استان سمنان برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین عباسی خراسانی در ابتدای سخنان نکاتی از جایگاه و شخصیت حضرت زهرا(س) و الگو گیری زنان و بانوان از سبک زندگی حضرت زهرا بیان کرد و اظهار کرد: بهترین الگوی زنان و بانوان باید حضرت زهرا(س) باید باشد.
استاد حوزه علمیه قم با اشاره به شخصیت عمار یاسر افزود: بصیرت موضوعی بسیار مهم است و با نگاهی اجمالی به تاریخ می توان متوجه بصیرت در شخصیت عمار یاسر شد.
حجت السلام والمسلمین عباسی خاطرنشان کرد: عمار همان گونه که در طول حيات پيامبر خدا، مؤمنى جان بر کف و مدافع اسلام بود، در دوران امامت على(ع) نيز شيعه اى مخلص و استوار بود و در رکاب ایشان با متجاوزان و پيمان شکنان جنگيد.
ایشان در ادامه اظهار داشت: در نبرد صفين، حماسه آفرينى هاى عمار در دفاع از جبهه حق و رسوا کردن نيروهاى باطل بسيار چشمگير بود؛ او در ميدان نبرد،خطبه هاى شورانگيز مى خواند و رزمندگان را به پيکار بى امان با متجاوزان و پيمان شکنان دعوت مى کرد و خطابه هاى روشنگر او، به سپاه حق بصيرت بيشترى مى داد.
به گزارش بسیج در این همایش مستند سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص شناخت شخصیت عمار یاسر در تاریخ اسلام از سری فیلم های جشنواره عمار پخش شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها