مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: اگر می‌خواهیم انقلاب را حفظ کنیم باید ماهیت آن را که ولایت است، حفظ کنیم.
کد خبر: ۹۱۰۲۴۳۶
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۲

لازمه حفظ انقلاب، حفظ ولایت است/ شاخص انقلاب ولایت و رهبری استبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، حجت‌الاسلام حسین علیی در آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اسدآباد ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) با اشاره به عظمت و ظرفیت شب قدر، اظهار کرد: وجود حضرت زهرا(س) از شب قدر ارزشمندتر است چراکه شب قدر تنها ظرف نزول یک قرآن صامت بوده اما حضرت فاطمه(س) ظرف نزول 11 قرآن ناطق بوده است.

وی در ادامه راهبرد استکبار جهانی را براندازی نظام دانست و گفت: اگر می‌خواهیم انقلاب را حفظ کنیم باید ماهیت آن را که ولایت است، حفظ کنیم.

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: ماهیت انقلاب ایران ولایت است که باید حفظ شود.

وی گفت: محور همه برنامه‌ها و توطئه‌های دشمن نظام اسلامی است که در تقابل با آنها است و این تقابل امروز به اوج خود رسیده است.

علیی با بیان اینکه برجام از پایه و ریشه یک مسخره سیاسی بود، بیان داشت: امروز شاخص انقلاب ولایت و رهبری است و
انقلاب اسلامی ایران بسترساز حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) است.

وی تصریح کرد: امروز برخی به جای آنکه مطالبه رهبری را پیگیری کنند دائم می‌گویند چرا رهبر کاری نمی‌کند؛ این افراد متأسفانه به اختیارات رهبری واقف نبوده و شناختی ندارند.

در پایان این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام ملکی قدردانی و حجت‌الاسلام علیرضا جمشیدپور به عنوان مسئول دفتر نمایندگی جدید ناحیه اسدآباد منصوب و معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات