خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: چهل ساله شدن انقلاب اسلامی ایران، هیمنه پوشالی آمریکا را فرو ریخت.
کد خبر: ۹۱۰۲۴۴۰
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۵

 حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی امروز در گفت و گو برا خبرنگار بسیج در ارومیه، اظهار کرد: بحمدالله و با صبر و استقامت ملت بزرگ ایران، گفته های خام مقامات آمریکایی مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی «چهل سالگی» خود را نخواهد دید، همانند ۴۰ سال گذشته کماکان نتایج برعکس می دهد.

وی افزود: ملت ایران با قدرت مقابل استکبار ایستاده است و به توفیق الهی در ۲۲ بهمن، چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را  بسیار با شکوه تر از سال‌های قبل برگزار خواهد کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به جنایات آمریکا علیه بشریت طی سال های متمادی در کشورهای مختلف از ژاپن گرفته تا  ایران، سوریه، یمن و ... تاکید کرد: این انقلاب چون منافع آمریکا را به خطر انداخته و خواب آنها برای سلطه بر جهان را برآشفته کرده، مورد غضب استکبار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: اما همانگونه که امام راحل و مقام معظم رهبری فرمودند آمریکایی ها و رئیس جمهور دیوانه آنان و ایادی منطقه ای شان، هیچ غلطی نمی توانند بکنند، آنها دیگر حتی قدرت متحدسازی سایر کشورهای جهان علیه ایران اسلامی را از دست داده اند.

وی ضمن دعوت همه مردم، اقشار مختلف، مخصوصا علما و روحانیون شیعه و سنی به حفظ وحدت، تصریح کرد: نباید لحظه‌ای غافل شد و همه باید بیدار و هوشیار و مراقب باشند تا میدان را برای دشمن آماده نکنند، نقطه ضعفی نشان ندهند و غافل نشوند زیرا یک لحظه غفلت باعث خواهد شد، همان دشمن ضعیف از فرصت به دست آمده سوءاستفاده کند و زهر خود را بریزد.

سرایی در پایان با تقدیر از رشادت ها، شجاعت ها، حماسه سازی های  شهدا و صبر خانواده‌های آنان، تصریح کرد: اگر ایثارگری های  رزمندگان اسلام نبود، مستکبران عالَم و آمریکای جنایت‌کار مانند دوران طاغوت بر کشور مسلط می‌شدند، یا حداقل این امنیت ذی قیمت بر کشور حاکم نبود.

وی تاکید کرد: ملت ایران قدردان شهدا و خانواده‌های آنان است که نمونه‌های آن را در حضور پرشکوه مردم در ایام الله و مناسبت های ملی و مذهبی و مهم تر از همه در مراسم های مربوط به تشییع شهدای مدافع حرم و شهدای دفاع از امنیت و مرزها مشاهده می کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات