خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: بازخوانی تاریخ انقلاب برای نسل جوان کشورمان لازم است.
کد خبر: ۹۱۰۲۴۴۱
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۶

 سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: در جهان اسلام بعضی ایام هستند که قوام بخش دین مبین اسلام می باشند که از جمله آنها می توان به روز مبعث، حماسه غدیر و یا روز عاشورا اشاره کرد؛ در این میان تاریخ انقلاب اسلامی نیز مطرح است، که یکایک رویدادهای آن برای نسل جدید باید تبیین شود.

 وی تصریح کرد: در تاریخ انقلاب اسلامی نیز ایامی هستند که باعث تقویت و تسریع حرکت انقلاب و قدرت و قوت بخشیدن به مسیر صحیح آن می شوند و از جمله این ایام ها می توان به حماسه ۱۵ خرداد یا ۱۲، ۲۲ بهمن و یا ۱۷ شهریور اشاره کرد که جزء لاینفک از تاریخ انقلاب هستند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار داشت: حماسه ۹دی نیز یکی از همین ایام الله ها است که عظمت و اقتدار ملت ایران بار دیگر در این روز به منصه ظهور گذاشته شد.

وی فتنه ۸۸ را یکی از طراحی های ده ساله استکبار با نماد تقلب در انتخابات عنوان کرد و افزود: هدف از این برنامه نابودی انقلاب اسلامی و فراتر از آن دفن ابدی اسلام بود.

شهسواری با اشاره به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب قرار گرفته ایم، افزود: اما بدون شک درایت، بصیرت و قاطعیت رهبر معظم انقلاب و فرمایشات معظم له، ولایت‌مداری و غیرت دینی مردم آب پاکی را روی دستان ناپاک استکبار و در راس آن آمریکا ریخت و نقشه دشمن تاکنون برآب شده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات