خبرهای داغ:
مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم از مانور عملیاتی حمله سایبری به زیرساخت‌های ارتباطی شهرداری به صورت ساعت صفر و بدون اطلاع قبلی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۲۴۵۲
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
مانور عملیاتی حمله سایبری به زیرساخت‌های ارتباطی شهرداری برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علی‌اکبر رحیمی امروز در گفت وگو با خبرنگاران در قم، با اشاره به برگزاری رزمایش دور میزی پدافند سایبری اظهار کرد: در این خصوص با توجه به ساختار ابلاغی سازمان پدافند غیر عامل کشور، طرح دو رزمایش پدافند سایبری و حمله تروریستی توسط مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم تهیه شد.

وی با بیان اینکه با آماده‌سازی این طرح، ارسال آن به سازمان پدافند غیرعامل و اخذ تاییدیه صورت گرفت و روند اجرایی آن آغاز شد، تصریح کرد: در مرحله اول و مطابق برنامه تدوین شده، سناریو حمله سایبری و خرابکارانه به زیر ساخت‌های ارتباطی شهرداری با حضور نمایندگان سازمان‌های مرتبط ازجمله پلیس فتا، اداره کل ارتباطات، اداره کل پدافند غیرعامل استانداری، مرکز آپا دانشگاه قم و… در محل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری برگزار شد.
مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم ادامه داد: در ادامه و در آینده نیز مانور عملیاتی سناریو مذکور بصورت ساعت صفر و بدون اطلاع قبلی برگزار و در نهایت گزارش حفره‌های موجود در زیرساخت‌ها ارایه خواهد شد.
ارسال نظرات