بازدید سرزده استاندار از محور یاسوج ـ کاکان

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به طور سرزده از محور یاسوج به کاکان در شهرستان بویراحمد بازدید کرد.
کد خبر: ۹۱۰۲۴۵۶
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۴
در پی گره ترافیکی روز جمعه و ترافیک ۴ ساعته‌ی محور یاسوج به کاکان استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی از این محور بازدید کرد. بازدید سرزده استاندار از محور یاسوج کاکان
علی محمد احمدی در حاشیه این بازدید گفت:واقع شدن این محور در بین شهرستان‌های بویراحمد و اقلید، مجاورت تالار‌ها و وجود پیست اسکی این محور را به یکی از پرتردد‌ترین محور‌های مرکز استان به ویژه در روز‌های تعطیل تبدیل می‌کند که ضرورت دارد این معضل در شرایط فعلی در کوتاه مدت رفع شود.
وی ایجاد پارکینگ‌های عمومی در مجاورت تالار‌ها و پیست اسکی کاکان و همچنین جلوگیری از تردد‌های غیر ضرور در پیک برگشت حدفاصل ساعت ۱۶ تا ۱۸ را از راهبرد‌های کوتاه مدت برای رفع معضل ترافیکی محور یاسوج ـ. کاکان دانست و از مسئولان خواست برای رفع این مهم تلاش کنند.
استاندار با حضور در محل پیست اسکی این پیست را یکی از بزرگترین ظرفیت‌های ورزشی و تفریحی جنوب کشور برشمرد و افزود:مشارکت بخش خصوصی و همکاری بخش دولتی می‌تواند این پیست را به یکی از قطب‌های گردشگری استان تبدیل کند.
وی ادامه داد:مشکلات فعلی این پیست از جمله تامین برخی تجهیزات باید باحمایت دستگاه متولی برطرف شود.
استاندار ابراز امیدواری کرد با تحقق اهداف توسعه‌ی این محور و پیست اسکی کاکان این منطقه زمینه‌ی پذیرش مسافران و طبیعت دوستان و ورزشکاران در همه‌ی فصول سال باشد.
احمدی اضافه کرد:نشست شورای ترافیک به زودی با هدف چاره اندیشی برای وضعیت ترافیکی این محور در روز‌های تعطیل برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار