مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمان:
مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمان گفت : در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی عمدتا کشور درگیر مشکلات و گرفتاری هایی بوده است که دشمنان ایجاد کرده اند و تمامی خدماتی که به مردم ارائه شده است در شرایط عادی رخ نداده است .
کد خبر: ۹۱۰۲۴۸۰
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، سید حسین صابری مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمان در گفتگو با خبرنگار ما در رابطه با دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار داشت : وقوع انقلابی به این عظمت و بزرگی سبب می شود تا دشمنان و دستاوردهای فراوانی داشته باشد.

 

وی گفت : اکنون انقلاب اسلامی در بسیاری از نقاط دنیا رسوخ کرده است و کشورها با الگو گیری از انقلاب اسلامی ایران دست به انقلاب هایی زده اند و به پیروزی هایی نیز دست یافته اند که نمونه عینی آن را می توان در کشورهای حاشیه خلیج فارس و فرهنگ مقاومت دید .

 

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمان خاطر نشان کرد : برای بیان دستاوردهای انقلاب باید اولا معیار و شاخصمان را بدانیم و ثانیا باید بررسی کنیم که این خدمات صورت گرفته در چه شرایطی به دست آمده اند و شرایط عادی بوده یا بحرانی .

 

صابری عنوان داشت : در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی عمدتا کشور درگیر مشکلات و گرفتاری هایی بوده است که دشمنان ایجاد کرده اند و تمامی خدماتی که به مردم ارائه شده است در شرایط عادی رخ نداده است .

 

کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد : بیان این آمار و خدمات هرگز به منزله این نیست که کشور در شرایط ایده آل است و مشکلی وجود ندارد بلکه قطعا مشکلات در کشور است و افرادی که دنبال نقد هستند مطمئنا به دنبال نشان دادن لبه خالی لیوان هستند.

 

وی ادامه داد : در کنار این افراد منصفی نیز وجود دارند که در کنار دیدن نصفه خالی لیوان در جشن های انقلاب به بیان دستاوردهای انقلاب می پردازند و نصفه پر لیوان راه هم می بینند .

 

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمان با اشاره به این که دستاوردهای انقلاب را باید در حوزه های مختلف دسته بندی کنیم ؛ افزود : انقلاب اسلامی در حوزه استقلال طلبی و عرصه های سیاسی ،نظامی و امنیتی کاملا به اهداف بلند خود رسیده است .

 

صابری متذکر شد : قبل از انقلاب در کشور ناامنی هایی وجود داشته است و آرامش و آسایشی که اکنون در کشور وجود دارد قابل مقایسه با آن زمان نیست ومردم ما از این جهت در آرامش خاطر به سر می برند.

 

وی با بیان این که در حوزه سیاسی در قبل از انقلاب جزئی ترین امور کشور به دست بیگانگان رقم می خورد ، اظهار داشت : امروز به فضل الهی و هدایت رهبران از هر جهت ما استقلال کامل داریم و همه تصمیم گیری ها و سیاست گذاری ها در حوزه سیاسی و اجتماعی را خودمان طراحی و مدیریت می کنیم و این دستاورد بسیار بزرگی است .

 

کارشناس مسائل سیاسی تشریح کرد : در زمینه دفاعی نیز اگر گزارشات و فرمایشات خدمتگزاران در عرصه دفاع ، امنیت و نظامی را مورد عنایت داشته باشید می بینید که اکنون به دستاوردهای چشم گیری رسیده ایم که همه این ها در داخل کشور و به دست جوانان متعهد و غیور خودمان صورت گرفته است .

 

صابری استقلال دفاعی و نظامی را بسیار مهم دانست و گفت : اکنون در حوزه های هوابرد ، هواپیماسازی و نظامی توفیقات خیلی خوبی نصیبمان شده است به طوری که در قبل از انقلاب وجود خارجی نداشت و امروز در عرصه هسته ای آن چه به دست متخصصین کشور اتفاق افتاده تقریبا بی نظیر است .

 

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمان افزود : پیش از انقلاب چیزی به اسم هسته ای در کشور وجود نداشت و تنها یک قراردادی در راستای انرژی هسته ای در بوشهر با طرف خارجی داشتیم اما امروز افتخار می کنیم که به همت متعهدین و متخصصین جز ۵ کشور اول هسته ای جهان آمادگی این را داریم که این تکنولوژی و علم صلح آمیز را به دیگران تقدیم کنیم .

 

انتهای پیام/

گفتگو: شیخ الاسلامی

ارسال نظرات