امام جمعه کوهبنان خبر داد

زنگ انقلاب درمدارس شهرستان نواخته خواهد شد

امام جمعه کوهبنان در جلسه شورای سیاست گذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس کوهبنان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۲۴۸۸
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان  ،  جلسه شورای سیاست گذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور امام جمعه، فرماندار ،فرماندهان نظامی و انتظامی ،دبیر ستاد دهه فجر و مسوولان کمیته های ستاد دهه فجر کوهبنان در دفتر امام جمعه برگزار شد .

در این جلسه حجت الاسلام عباس جعفری امام جمعه کوهبنان ضمن تسلیت ایام شهادت بی بی دو عالم گفت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در پرتو الطاف بیکران حضرت زهرا(س) به پیروزی رسید .

وی بر نصب پرچم جمهوری اسلامی و پرچم مشکی مزین به نام حضرت زهرا(س) در میادین شهر توسط شهرداری و سردر ادارات توسط مسوولان ادارات تاکید کرد.

 

حجت الاسلام جعفری بر برگزاری جشن های در خورشان ،نور افشانی و طنین گلبانگ الله اکبر در شب ۲۳بهمن اشاره نمود و افزود با توجه به تقارن دهه مبارک فجر و ایام فاطمیه باید شان این ایام حفظ شود .

 

وی شعار افتخار به گذشته و امید به آینده را شعار دهه فجر سال جاری عنوان کرد و گفت زنگ انقلاب در روز ۱۳بهمن با حضور اعضای ستاد دهه فجر در مدارس شهرستان طنین انداز خواهد شد .

 

امام جمعه کوهبنان بیان داشت مراسم یوم الله ۲۲بهمن با حضور گسترده مسوولان ،فرماندهان نظامی و انتظامی ،بسیجیان، دانش آموزان و دانشجویان ،خانواده های معزز شهیدان ،جانبازان و ایثار گران   و مردم ولایت مدار کوهبنان از چهار راه حضرت امام (ره) شروع و در نهایت مراسم تجمع باشکوه مردمی در باشگاه بزرگ تختی شهرستان برگزار خواهد شد و بار دیگر شاهد طنین فریادهای الله اکبر ،مرگ بر آمریکا و….خواهیم بود .

 

 

ارسال نظرات