حسینی‌کیا در تذکر شفاهی:

افزایش قیمت خودرو مردم را له کرد

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با توجه به افزایش قیمت خودرو از سوی خودروسازان گفت: به نظر می‌رسد این افزایش قیمت به نام حمایت از تولید داخلی منجر به له کردن مردم شده است.
کد خبر: ۹۱۰۲۴۹۲
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی در صحن علنی امروز مجلس گفت: ملت ایران اسلامی می‌داند که کرمانشاه اولین استان مورد تهاجم دشمن در جنگ تحمیلی بوده که با خاک یکسان شدن بخشی از این استان 8 هزار بار آژیر قرمز در این استان شنیده شد و 1200 بار موشک‌باران و بمباران شد و 9800 شهید و 21 هزار و 600 جانباز و 1800 آزاده و 2 هزار و 150 شهید و جانباز زن و 750 شهید کودک و نوجوان زیر 15 سال حاصل جنگ تحمیلی برای استان کرمانشاه بوده است.

 

وی  افزود:‌اینک این استان مظلوم نیازمند توجه جدی ستاد کل نیروهای مسلح برای اعلام منطقه جنگی شهر کرمانشاه و اعلام منطقه عملیاتی سنقر کلیایی است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در تذکری به رضا رحمانی وزیر صنعت تصریح کرد:‌افزایش بی‌رویه و خارج رویه خودرو موجب نگرانی مردم و اجحاف در حق آنها شده است . نگذارید مردم تحت عنوان حمایت از تولید داخلی له شوند.

حسینی‌کیا در تذکری به دژپسند وزیر اقتصاد افزود: از اینکه جلوی فروش سیلوهای استان کرمانشاه  و شهرستان سنقر را گرفته‌اید،تشکر می‌کنم اما اینک سازمان خصوصی‌سازی با فشار می‌خواهد سیلوها را تحویل دهد و شما قول دادید جلوی این کار را بگیرید و اجازه ندهید عده‌آی با فشار و زد و بند موجب تاراج بیت‌المال شوند.

وی  با بیان اینکه گرانی در کشور بیداد می‌کند گفت: بهتر است دولت به فریاد مردم برسد، ضمن اینکه دولت از قیمت گوشت و مرغ خبر دارد؟ چرا که کمر مردم زیر بار گرانی و بی‌تدبیری و فساد اداری خم شده است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت:‌قدرت موشکی ما مدیون خون شهیدانی چون طهرانی‌مقدم است که آرزوی نابودی اسرائیل را داشتند. این قدرت موشکی را به نام دیگران تمام نکنید و در حق شهدا جفا نکنید.

ارسال نظرات