امام جمعه مرند عصر روز گذشته در جمع خبرنگاران به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، گفت: انعکاس عملکرد نظام و مدیریت دینی در این 40 سال بسیار ضروری است از این جهت که در دوران پس انقلاب، با وجود مشکلات بسیار، دستاوردهای عظیمی در بخش های مختلف داشتیم.
کد خبر: ۹۱۰۲۵۱۶
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی نعمت زاده با اشاره به افزایش 2.5 برابری جمعیت کشور نسبت به زمان انقلاب گفت: با توجه به اینکه اکنون فضا عوض شده و اکثریت جمعیت ما را جوانان تشکیل می دهند باید در برابر فشاری که جهت ناکارآمد نشان دادن نظام وارد می شود، ایستادگی و دستاوردهای انقلاب را بیان کنیم.
وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران برخلاف دیگر انقلاب ها که در دنیا اتفاق افتاده است، کاملا مردمی بوده و طبق معیارهای معنوی و از جنس انبیا است.
حجت لاسلام نعمت زاده شعار دهه فجر امسال را «افتخار به گذشته، امید به آینده» بیان کرد و گفت: ما باید به چهل سال گذشته افتخار کرده و به آینده امید داشته باشیم.
امام جمعه مرند با بیان اینکه همه مردم و اقشار مختلف در انقلاب اسلامی سهیم هستند، افزود: امروز ما به حفظ وحدت ملی نیاز داریم و همه احزاب و گروه ها نیز باید منافع و مصالح ملی را به منافع شخصی ترجیح داده و خطوط قرمز نظام را رعایت کنند.
حجت الاسلام نعمت زاده ادامه داد: ضروری است از این یک ماه در جهت بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی به طور مستند استفاده کرده و کارهای انجام شده در طول انقلاب را جهت امیدواری مردم معرفی کنیم.
وی همچنین از برگزاری نشست های مردمی مسئولان قبل از خطبه های نماز جمعه مرند همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: همزمان با دهه فجر مسئولان ادارات شهرستان جهت رسیدگی به مشکلات مردم قبل از خطبه های نماز جمعه در مصلی امام خمینی حضور می یابند.

ارسال نظرات