خبرهای داغ:
با حضور پر شور بسیجیان رزمایش تاکتیکی مقابله با اغتشاشات و ناآرامی های اجتماعی در محل عمومی رزمایش شهرستان باغملک برگزار می شود
کد خبر: ۹۱۰۲۵۴۲
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۹

 در این رزمایش نیروهای بسیجی شهرستان باغملک طی 2 روز تمرینات تاکتیکی و امنیتی را انجام می دهند و به اجرای عملی آموخته‌های خود می پردازند.

 سرگرد پاسدار سید اسلام موسوی فرمانده سپاه باغملک اظهار داشت: این رزمایش در روزهای 4و5بهمن اجرا خواهد شد که در روز نخست رزمایش برنامه عملیات استقرار نیروها، کلاس‌های جنگ نرم، دفاع شخصی، آشنایی با تجهیزات، ایست و بازرسی، آموزش تئوری و عملی مبارزه با اغتشاشات در روز انجام می شود.

 

وی برگزاری نماز جماعت، نشست حلقه‌های صالحین و همچنین اجرای رزم شبانه به همراه انفجارات را در شب از دیگر برنامه‌های روز نخست رزمایش حماسه عاشورایی عنوان کرد.

 

فرمانده سپاه باغملک اضافه کرد: در روز دوم ابتدا صبحگاه مشترک با حضور مسئولان شهرستان برگزار می شود و بعد از آن مرحله اصلی رزمایش یعنی مقابله با اغتششات به اجرا در خواهد آمد.

 

سرگرد موسوی بیان کرد: رزمایش مقابله با اغتششات توسط گردان بیت المقدس امنیتی قرارگاه فرعی امام علی(ع) و با حضور نیروهای یگان امداد فرماندهی انتظامی باغملک انجام می گردد در پایان رزمایش عملیات ضد استقرار اجرا خواهد شد

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها