خبرهای داغ:
مدیر توزیع برق شهرستان سمنان:

هشت پروژه عمرانی برق‌رسانی در سمنان افتتاح می‌شود

مدیر توزیع برق شهرستان سمنان گفت: به مناسبت دهه فجر امسال، هشت پروژه عمرانی برق‌رسانی در این شهرستان افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۹۱۰۲۵۴۵
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، علیرضا قیومی مدیر توزیع برق شهرستان سمنان گفت : به مناسبت دهه فجر امسال، هشت پروژه با هدف احداث و اصلاح شبکه‌ها، تغذیه برق متقاضیان جدید، توسعه روشنایی معابر و ظرفیت‌سازی برای مشترکان افتتاح می‌شود.
وی افزود : به‌منظور بهره‌برداری از این تعداد پروژه، 21 میلیارد و 732 میلیون ریال اعتبار صرف شده است.
قیومی افزود: پروژه احداث 6 هزار و 700 متر شبکه فشار ضعیف در نقاط مختلف شهرستان سمنان با مبلغ چهار میلیارد ریال، سه پروژه توسعه و بهینه‌سازی 14 هزار و 361 متر خطوط فشار متوسط با اعتبار 9 میلیارد و 160 میلیون ریال، دو پروژه بهسازی و نصب 24 ایستگاه توزیع برق با مبلغ چهار میلیارد و 300 میلیون ریال به‌عنوان پروژه‌هایی هستند که در ایام‌الله دهه فجر سال 97 افتتاح می‌شود.
وی ادامه داد: پروژه احداث و اصلاح یک‌هزار و 600 متر شبکه روشنایی معابر شهرستان سمنان با هزینه‌ای معادل یک میلیارد و 650 میلیون ریال و پروژه بهینه‌سازی 40 دستگاه تابلوی دیماندی و یک‌هزار و 100 انشعاب آمپری با مبلغ دو میلیارد و 622 میلیون ریال از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در ایام‌الله دهه فجر امسال است.
مدیر توزیع برق شهرستان سمنان با اشاره به این‌که در زمینه توسعه زیرساخت‌های برق‌رسانی در این شهرستان پس از انقلاب اسلامی، اقدامات ارزشمندی صورت گرفته است، افزود: 93 درصد شبکه‌ها و تأسیسات توزیع برق در شهرستان سمنان بعد از انقلاب احداث شده است.
قیومی تصریح کرد: در طول 40 سال اخیر، یک‌هزار و 676 کیلومتر شبکه هوایی و زمینی در شهرستان سمنان احداث شده؛ درحالی‌که آمار قبل از انقلاب، 187 کیلومتر بوده و قبل از انقلاب 86 دستگاه پست وجود داشته و پس از انقلاب تاکنون یک‌هزار و 89 ایستگاه توزیع برق نصب و به بهره‌برداری رسیده است.
وی خاطرنشان کرد: در زمینه انشعاب برق چاه‌های آب کشاورزی در شهرستان سمنان، هشت انشعاب قبل از انقلاب برقرار بوده و 140 انشعاب در این بخش پس از انقلاب اسلامی برقرار شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها