‍ ‍ در نشست صمیمی فرماندار دلفان با خبرنگاران و اصحاب رسانه مطرح شد

سو مدیریت ریشه بیشتر مشکلات کشور / رسانه جایگاه مهمی در پیگیری مطالبات مردم دارد

فرماندار دلفان گفت: خیلی از مشکلات موجود ناشی از سومدیریت است لذا در شرایط کنونی با بهره گیری از توانمندی های افراد دلسوز و با کمک همدیگر سعی کنیم تا مشکلات و گرفتاری های مردم کمتر شود .
کد خبر: ۹۱۰۲۵۶۵
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حشمت بهمنی در اولین نشست صمیمی فرماندار دلفان با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. ضمن تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه با تأکید بر جایگاه خطیر رسانه ها در جامعه اظهار کرد: رسانه ها به عنوان چشم بینا و زبان گویای جامعه می توانند مسائل را به مسئولین گوشزد و شفاف و آزادانه نسبت به انعکاس اخبار،گزارشات و مشکلات مردم فعالیت کنند.

فرماندار دلفان در ادامه از اصحاب رسانه شهرستان خواست به شکل ویژه ای ظرفیت های دلفان را شناسایی کنند وبا برجسته کردن نقاط مثبت و ارائه آن به مسئولین نقش موثری در پیشرفت منطقه داشته باشد.

فرمادار دلفان عنوان کرد: جایگاه رسانه ها در برقراری ارتباط بین مردم و دستگاههای اجرایی ، پی گیری مطالبات مردم ، هدایت افکار عمومی و تأثیر در تصمیم گیری ها بسیار مهم است و اگر با نقد منصفانه و به دور از تخریب و به دور از هیجان باشد می تواند در جهت رشد و توسعه شهرستان نقش بسیار موثری ایفا نماید.

بهمنی در ادامه با اشاره به گلایه برخی فعالان رسانه‌ای شهرستان از عدم پاسخگویی برخی مدیران دستگاههای اجرایی، بر پاسخگویی مدیران در چارچوب قانون تاکید کرد و افزود: مدیر در حوزه شهرستان دارای اختیاراتی است و باید پاسخگو باشد، ضمن اینکه تعامل توام با انصاف نیز باید رعایت شود تا فضایی خوب و صمیمی درکارها پیشرفت و تعالی حاصل شود.

فرماندار دلفان در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات موجود در کشور اشاره کرد و گفت: کشور ما کشور فقیری نیست با داشتن منابع عظیم خدادادی ،موقعیت خوب جغرافیایی و سرمایه های مردمی نباید بعد از گذشت چهل سال از عمرپربرکت نظام هنوز درگیر مشکلات اولیه باشیم .

وی افزود : خیلی از مشکلات موجود ناشی از سومدیریت است لذا در شرایط کنونی با بهره گیری از توانمندی های افراد دلسوز و با کمک همدیگر سعی کنیم تا مشکلات و گرفتاری های مردم کمتر شود .

در پایان این نشست مسائل و مشکلات اصحاب رسانه شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال نظرات