امام جمعه تربت حیدریه با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها الگوی ولایتمداری و ولایت پذیری است، افزود: حضرت زهرا سلام الله علی‌ها تلاش کرد تا مردم با نظام ولایی آشنا شوند چرا که نظام الهی فقط با ولایت مشروعیت دارد.
کد خبر: ۹۱۰۲۵۹۹
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام عصمتی در همایش بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مسجد جامع تربت حیدریه به سوال متداولی که در جامعه مبنی بر تاریخ دقیق شهادت حضرت زهرا سلام الله علی‌ها اشاره کرد و افزود: اراده خدا بر این بود تا مظلومیت جریان امامت و ولایت به یک نماد آشکار در تاریخ باقی بماند تا با ظهور آخرین ذخیره الهی حضرت بقیه الله عجل الله همه آنچه که مخفی مانده آشکار شود.

وی اظهار کرد: حضرت زهرا سلام الله بعد از رحلت پیامبر اسلام صلوات الله مبارزه خود علیه طاغوت و استکبار را شروع کرد و مبارزات استکباری را در مجلس خلفای جور با اعتراض و سخنرانی و در بین عامه مردم با تبیین و روشنگری و تبلیغ جریان امامت ادامه داد.

امام جمعه تربت حیدریه با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها الگوی ولایتمداری و ولایت پذیری است، افزود: حضرت زهرا سلام الله تلاش کرد تا مردم با نظام ولایی آشنا شوند چرا که نظام الهی فقط با ولایت مشروعیت دارد.

عصمتی در پایان گفت: آن‌هایی که امروز چشم به بیگانگان دوخته اند و رهبری و امامت جامعه اسلامی را برای رفع حل مشکلات فصل الخطاب قرار نمی‌دهند نمی‌توان گفت ولایت مدار و ولایت پذیر هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها