سردار ملکی زمان افتتاحیه نمایشگاه استانی چهل سالگی انقلاب را شنبه 13 بهمن ماه اعلام کرد و متذکر شد: همچنین همه ادارات موظف به برپایی نمایشگاه عملکرد 40 ساله در داخل اداره یا محل تردد مردم هستند.
کد خبر: ۹۱۰۲۶۰۰
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران در جلسه هماهنگی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی با گرامیداشت ایام فاطمیه و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برپایی نمایشگاه را یکی از کارهایی که باید در 40 سالگی انقلاب در سطح استانها انجام شود، عنوان کرد و اظهار داشت: باید دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران به نسل های جوان و نوجوان منتقل شود.

وی به خدمات 40 ساله انقلاب توسط دولت و مسئولان اشاره کرد و افزود: با توجه به جنگ بین‌المللی فرهنگی و اقتصادی علیه کشورمان، شاهد خدمات زیادی در کشور هستیم.

ملکی بر ضرورت بازگو کردن خدمات و زحمات مسئولان انقلابی به مردم تأکید کرد و گفت: در برابر تحریم‌هایی که دشمنان علیه جمهوری اسلامی به راه انداختند، باید دستاوردهای 40 ساله انقلاب برای مردم نمایش گذاشته شود.

وی با بیان اینکه هدف دشمن ایجاد یاس بین مردم است، تصریح کرد: کارهای اقتصادی، فرهنگی و عمرانی زیادی در کشور صورت گرفته، ولی خناسان و دشمنان در تلاش هستند تا خدمات را نادیده گیرند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران با اشاره به برگزاری نمایشگاه بزرگ دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی در استان گفت: باید این نمایشگاه با قوت و روحیه جهادی و بسیجی برگزار شود و همه دستگاه‌‌ها، اقدامات و دستاوردهای انجام شده را به نمایش بگذارند.

این مسئول با اشاره به اینکه 2 مکان برای نمایشگاه در نظر گرفته شده، گفت: بخشی از دستاوردهای ادارت و سازمان‌ها در حسینیه عاشقان کربلای ساری و بخشی دیگر در محل دائمی نمایشگاه‌ها واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به نمایش گذاشته خواهند شد.

وی با بیان اینکه مسئولیت نمایشگاه در محل حسینیه عاشقان کربلا به عهده سپاه کربلای استان است، افزود: همچنین مسئول نمایشگاه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عهده فرمانداری ساری خواهد بود.

این مسئول با بیان اینکه رسانه ها سخنگوی انقلاب اسلامی هستند از ایجاد غرفه رسانه در هر 2 محل نمایشگاه خبر داد و ابراز امیدواری کرد تا مسئولان با قوت و روحیه رزمندگی و حرکت انقلابی اقدام به جمع بندی عملکرد و دستاوردها کنند.

ملکی خواهان بهره‌گیری از ظرفیت های هنری برای نمایش دستاوردهای انقلاب اسلامی شد و گفت: همچنین نمایشگاه سیاری با عنوان انقلاب و دفاع مقدس با مسئولیت اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس در روز 12 بهمن ماه همزمان با جشن انقلاب و مراسم پیاده روی بزرگ خانوادگی در بوستان ولایت برگزار می شود.

وی زمان افتتاحیه نمایشگاه استانی را شنبه 13 بهمن ماه اعلام کرد و متذکر شد: همچنین همه ادارات موظف به برپایی نمایشگاه عملکرد 40 ساله در داخل اداره یا محل تردد مردم هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها