فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بجستان عنوان داشت: نقش ائمه جماعات در جذب جوانان به مساجد بی بدلیل بوده و باید تلاش‌هایی بیشتر در این زمینه صورت پذیرد.
کد خبر: ۹۱۰۲۶۰۵
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار علیرضا جنیدی در جلسه عملیات فرهنگی چله انقلاب در جمع ائمه جماعات مساجد و فرماندهان پایگاه‌ها ضمن تسلیت ایام فاطمیه و  تبریک پیشاپیش ایام دهه مبارک فجر و تقارن این ایام با ایام دهه فاطمیه ضمن آرزوی اتصال انقلاب اسلامی با انقلاب فاطمی خاطر نشان کرد: دشمن در فضای مجازی از طریق ایجاد شبهه سعی در ناامید کردن مردم و ایجاد اختلاف و انشقاق نموده و تلاش کرده تا با نشان دادن ناکارامدی نظام و انقلاب ایجاد شبهه نماید و اختلاف و تفرقه بین مردم و حاکمیت را گسترش دهد.

وی خاطر نشان کرد: مجموعه نیرو‌های انقلابی با ایجاد هشتک‌هایی در فضای مجازی سعی در رفع ابهام در این موارد و شبهات را داشته اند که این خبر خوشی بوده است و امیدوارم ادامه داشته باشد.

جنیدی در ادامه افزود: یکی از مواردی که در فضای مجازی مطرح بوده و دشمنان معاند در بوق و کرنا می‌کنند عدم حضور جوانان و نوجوانان در مساجد است که تنها راه نجات و برگشت آن‌ها ایجاد جبهه‌هایی متشکل از هیات امنا و جوانان و ائمه  جماعت در راس آن‌ها بوده برگزار گردد.

وی اضافه کرد: نقش ائمه جماعات در جذب جوانان به مساجد بی بدلیل بوده و باید تلاش‌هایی بیشتر صورت پذیرد.

فرمانده سپاه بجستان به تکثیر کاتالوگ‌هایی در سطح مساجد و توزیع میان فرماندهان پایگاه‌ها در قالب جلسه عملیات چله انقلاب و لوح‌هایی دارای فیلم و کلیپ‌هایی در قالب دهه مبارک فجر تاکید کرد و گفت:  اجرای این برنامه مابین صلاتین باید صورت گرفته و در حد بسیار کوتاه ۵ دقیقه‌ای صورت گیرد.

در ادامه حجه الاسلام حسین پور مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه بجستان به پرهیز از رفتار‌های اشتباه و برخورد‌های بد صورت گرفته در مساجد توسط تعدادی از هیات امنا‌ها با جوانان اشاره نموده و خاطر نشان کرد: از آنجایی که مسجد محل تشکیل و تربیت افراد انقلابی بوده باید این گونه رفتار‌ها اصلاح گردد تا نوجوانان و جوانان بسیاری جذب مسجد شده و در خدمت انقلاب و تشکلات انقلابی قرار بگیرند و از جذب به نیرو‌های بیگانه پرهیز نمایند در این راستا باید هیات امنا همراه با ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه فضای فرحبخشی را درمسجد و پایگاه ایجاد کنند تا از جذب نیرو‌های جوان به بیگانگان جلوگیری شود و جذب مساجد و پایگاه‌ها شوند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به تلاقی ایام فاطمیه با ایام دهه مبارک فجر آهنگ‌های انقلابی باید در این ایام در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌ها پخش شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها