مراسم چهل سال اقتدار و چهل سال خدمت صادقانه به منظور چهلمین سال انقلاب اسلامی در روستای حاجیکلا از توابع شهر شیرگاه با حضور امام جمعه، فرماندار و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۰۲۶۲۰
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به مناسبت جشن 40 سالگی انقلاب مراسم چهل سال اقتدار و چهل سال خدمت صادقانه در روستای حاجیکلا از توابع شهر شیرگاه با حضور امام جمعه، فرماندار و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی برگزار گردید.

در این مراسم مسابقات فرهنگی ورزشی از جمله برگزاری ایستگاه نقاشی، مسابقه آشپزی، بازی های بومی محلی، مسابقه تیراندازی و همچنین کلاس مشاوره خانواده، نمایشگاه عفاف حجاب، آموزش کمک های اولیه، آموزش سلاح و با استقبال گسترده و پرشور بسیجیان و اهالی محل برگزار گردید.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی امام جمعه شهر شیرگاه در سخنانی ضمن گرامیداشت 40 سالگی انقلاب و تشکر از سپاه ناحیه شهرستان از برگزاری چنین جشن هایی اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی و برپایی نظام مقدس جمهوری اسلامی، موجی از دشمنی‌ها را علیه مردم ایران اسلامی برانگیخت. جرم مردم ایران استقلال و الهام بخشی بر ملت‌های مظلوم به‌ویژه جهان اسلام برای ادامه این راه و تداوم آن تا مرحله تمدن سازی و رقابت تمدنی با نظام لیبرال سرمایه‌داری بود، نظامی که به برکت سلطه همه جانبه، چپاول و استثمار کشورها، موقعیت خود را به عنوان مرکز برای جذب تمامی سرمایه‌ها تثبیت کرده و اجازه ورود سایر کشورها را به این دایره نمی‌داد.

امام جمعه شهر شیرگاه در ادامه افزود: نظام سیاسی برآمده از انقلاب اسلامی به برکت احیاء هویت دینی و ملی نه تنها خودش توانست بدون وابستگی به نظام سلطه غرب، امکان زیست مستقل، اداره کشور و پیشرفت را فراهم آورد، بلکه توانست الگویی از استقلال همراه با عزت را به سایر ملت‌ها و دولت‌های خسته از نظام سلطه نیز ارائه دهد که در صورت تداوم و گسترش به معنای انسداد مسیر چپاول و مرگ سلطه‌گران خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها