امام جمعه بخش طغرالجرد

شرط پیروزی گوش به فرمان ولایت و رهبری است

امام جمعه طغر الجرد : تبعیت رمز موفقیت است هر جا گوش به فرمان ولایت و رهبری بودیم پیروز شدیم لذا کسانی که از  امتحان سربلند بیرون می آیند اندک هستند.
کد خبر: ۹۱۰۲۶۴۴
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان, نشست هیات اندیشه ورز شهرستان کوهبنان با حضور فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج ، مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان ،جانشین فرماندهی،جمعی از فرماندهان نظامی و مسوولان اجرایی کوهبنان در محل دفتر فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار گردید 

در این نشست حجت الاسلام مرتضی جعفری امام جمعه بخش طغرالجرد با استناد به آیات قران کریم بیان داشت ما همواره در آستانه امتحانات هستیم  انقلاب اسلامی در آستانه چهل سالگی در مرحله آزمایش های فراوانی قرار دارد خودی ها همواره گوش به فرمان ولایت و رهبری هستند و در این راه ثابت قدم هستند .

وی ابراز داشت انقلاب اسلامی حوادث بزرگی مانند فتنه سال ۸۸ را دید در حالی که خط قرمز هست باید تلاش کنیم که جوانان انقلابی و مستعد پست های کلیدی را در دست بگیرند.

امام جمعه بخش طغرالجرد به جریان طالوت اشاره کرد و افزود باید بر انقلابی بودن خود پافشاری کنیم تا شر و دشمنی ها از بین بروند گرچه امروز شاهد یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا هستیم .

وی تاکید کرد ما امثال سردار سیلمانی ها در ایران اسلامی فراوان داریم که پا به رکاب هستند تا با جان و دل از ولایت و رهبری دفاع کنند در حالی که عده ای انقلابی هستند اما انقلابی حرکت نمی کنند ،حرف نمی زنند و… پس باید مواظبت کنیم .

حجت الاسلام جعفری تصریح نمود هرگز نباید از تعداد لشکریان و دشمنان بهراسیم چرا که در جریان حادثه کربلا عده قلیلی در برابر دشمنان ایستادند و پیروز شدند.

وی ابراز داشت وظایف فرمانده پا به رکاب این است که تماشاچیان را از فرماندهان لایق و نیروهای رزمی جدا کند لذا باید قبل از برخورد با دشمنان توان رزمی خود را بسنجیم و تمرین مقاومت داشته باشیم .

امام جمعه بخش طغرالجرد گفت مدیر باید نیروهای غیر مفید را طرد و ترک کند و از وجود جوانان در سمت های مختلف بهره ببرد البته برای موفقیت باید تسلیم فرمانده خود باشیم و همواره در خدمت ولایت و گوش به فرمان ایشان باشیم .

وی افزود تبعیت رمز موفقیت است هر جا گوش به فرمان ولایت و رهبری بودیم پیروز شدیم لذا کسانی که از  امتحان سربلند بیرون می آیند اندک هستند.

حجت الاسلام جعفری افزود انقلابی بودن مهم نیست اما انقلابی ماندن مهم است در این ماجرا شعار دهنده فراوان است اما تعداد اندکی در این عرصه سربلند بیرون می آیند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار